Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejhej
jeg ku godt tænke mig nummer 3, 9 og 11 billederne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: ha ha... du er så vild søde!!! Skøn dig og fortæl om jeg skal lægge molo'erne med i
ha ha... du er så vild søde!!! Skøn dig og fortæl om jeg skal lægge molo'erne med i
Lad mig bare få begge moloer og alle de andre numre
Chatarina skriver: hmm jamen en god pris samlet på det hele?? har ikke lige regnet prisen
hmm jamen en god pris samlet på det hele?? har ikke lige regnet prisen
skøn? ha ha... ja godt du forstod det alligevel. Men ja du skyndte dig godt nok da - jeg regner det ud nu. Men molo er dit så
Lise skriver: De to par velourbukser i hhv. grønne og blå - er det 50 kr samlet eller hver for sig? ER det Name it bukser? Og altså, den sovedragt der er lidt længere nede, den har jeg ledt efter i flere uger i str 80. Men jeg fandt endelig én tidligere idag, som jeg købte... og så havde du den der hele tiden
De to par velourbukser i hhv. grønne og blå - er det 50 kr samlet eller hver for sig? ER det Name it bukser?
Og altså, den sovedragt der er lidt længere nede, den har jeg ledt efter i flere uger i str 80. Men jeg fandt endelig én tidligere idag, som jeg købte... og så havde du den der hele tiden
ha ha... ej hvor skægt, nå det beklager jeg at jeg ikke vidste - så var den kommet på før og ja det er samlet pris på 50 kr - skal du have dem?
Tjuhl skriver: hejhej jeg ku godt tænke mig nummer 3, 9 og 11 billederne
billed 9 er solgt - vil du have nr. 3 og 11?
24, og 59 vil jeg gerne købe.
Det er de lyse cowboy bukser og den hvide natdragt med stjerner, ikke? Blev helt rund forvirret af at tælle :b
Malene84 skriver: billed 9 er solgt - vil du have nr. 3 og 11?
jep
Malene84 skriver: ha ha... ej hvor skægt, nå det beklager jeg at jeg ikke vidste - så var den kommet på før og ja det er samlet pris på 50 kr - skal du have dem?
Ja tak
Malene84 skriver: omkring 150
omkring 150
Det er fristende - og billigt - men må hellere lade være!
Nalle skriver: 24, og 59 vil jeg gerne købe. Det er de lyse cowboy bukser og den hvide natdragt med stjerner, ikke? Blev helt rund forvirret af at tælle :b
griner - jeg er selv fuldstændig skeløjet efter at have talt 7 gange nu. sgu kun fortjent når jeg har glemt sætte numre på. HAHAHA. Nr 59 er solgt til den lynhurtige Chatarina men bukserne er dine!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128