Hjælp til 1 års fødselsdagsmenu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2010

kitra

Jeg er helt blank for ider til hvad jeg skal lave til min datters 1 års fødselsdag den 28 dec. Vi skal have frokost og eftermiddagskaffe. Kage har jeg styr på men kan ikke komme på noget godt til frokost. Jeg vil gerne ha varm mad da jeg synes vi får så meget kold bords anretninger i julen. Det skal ikke være noget videre fancy det skal ikke indholde fisk da jeg ikke spiser noget fra havet  og må gerne være rimelig nemt at gå til da man jo har nok at se til i juledagene. Hjælp mig plz kom med jeres forslag til hvad man kunne servere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

serinasmor

en god gryderet .. eller måske chili con carne... man bliver træt at julemad omkring d. 28 dec  

Anmeld

14. december 2010

Sukkerblomst

mexicanske pandekager

Anmeld

14. december 2010

LLN

Hvad med en gang pasta og kødsauce, jeg synes det er dejligt at få noget der ikke er julemad. Du kan lave det dagen før og så bare lave en salat om formiddagen. Så skal det bare varmes og der skal koges pasta. Med salat, brød og noget revet ost synes jeg det er et dejligt måltid.

Anmeld

14. december 2010

mth1987

En kylling/spinat lasagne den er super lækker blir tit spist herhjemme eller noget kylling m. Pesto og bacon på og nogle rodfrugter i ovnen og en ymer dressing det også nemt

Anmeld

14. december 2010

JulieE

Chili con carne med nachos, guacamole, salsa og creme fraiche eller pirogger emd en god salat til  -Begge dele kan forberes, så det bare lige skal varmes om aftenen

Anmeld

14. december 2010

kitra

Gode forslag indtil videre mange tak for det. Men jeg er stadig interesseret i forslag jeg er bare helt blank.

Anmeld

14. december 2010

jannebjerre

Hvad med at lave en pålægsmand  ligesom en kagemand, bare rugbrød eller franskbrød med pålæg og pynt 

Anmeld

14. december 2010

kitra

Godt forslag med pålægskagemand men jeg vil helst have varm mad. Jeg synes vi får en del kold anretninger her i juletiden med julefrokoster hos familien osv så jeg vil helst have noget varmt der ikke har noget med jul at gøre. jeg hælder mest til noget med noget kylling ved bare ikke hvad

Anmeld

14. december 2010

DK

Hjerter i flødesauce med kartoffelmos!

MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.