Mariann Keyes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Anne

Et andet indlæg her i forummet har emnet Shopaholicbøgerne.
Jeg vil bare lige komme emd en opfordring til de af jer, der har overskud til at læse.
Mariann Keyes har skrevet en fantastisk række bøger, der alle har taget mig emd storm. Hun skriver om kærlighed, børn, veninder, shopping og alt det andet gode i livet. Hun gør det på en måde, så jeg råt sluger hendes bøger.
Prøv dem :)

KH
Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Zuzet

Hejsa Anne

Har du nogle titler du vil anbefale? Jreg kunne godt bruge en god bog nu da det bliver mørkere...

Mange hilsner

Lotte

Anmeld

1. september 2008

Lise

Jeg vil gerne anbefale dem alle sammen - LOVE'EM!!!!! (L)

Anmeld

1. september 2008

Zuzet

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Jeg vil gerne anbefale dem alle sammen - LOVE'EM!!!!! (L)[/citat] Så får jeg vist travlt med at læse, hvis jeg skal nå dem alle hihi Og med 5 børn er jeg altså glad hvis jeg når at læse én bog færdig :-D Hilsen Lotte

Anmeld

2. september 2008

Anne

Jeg er fuldstændig enig med Lise. Alle bøgerne er fantastiske, men hvis du gerne vil begynde fra starten, så hedder den Rachels ferie. Der er en føljeton på måske fire eller fem bøger, der handler om døtrene i samme familie. Men hver bog har så en af døtrene som hovedperson. Uha de er fantastiske. Hvis du har så travlt med de fem poder og hestene, hvad så med at få dem på lydbog? Bare et forslag:)
KH
Anne

Anmeld

2. september 2008

Zuzet

Anne skriver:

Jeg er fuldstændig enig med Lise. Alle bøgerne er fantastiske, men hvis du gerne vil begynde fra starten, så hedder den Rachels ferie. Der er en føljeton på måske fire eller fem bøger, der handler om døtrene i samme familie. Men hver bog har så en af døtrene som hovedperson. Uha de er fantastiske. Hvis du har så travlt med de fem poder og hestene, hvad så med at få dem på lydbog? Bare et forslag:)
KH
Anne

Åhhhhh ja det havde jeg da slet ikke tænkt på :-) hørte ellers mange bøger på den måde da jeg malede på den kongelige....der gik en del porcelæn i stykker mellem mine hænder da jeg hørte Ondskabens Hotel med Stephan King :-D

Men det er nu hyggeligst at sidde og vender siderne i en bog, godt pakket ind i et tæppe og med et krus varm cacao :-)

Hilsen

Lotte

Anmeld

2. september 2008

Stumpen

Anne skriver:

KH
Anne

Jeg læser så gerne føljetoner, så tror at de bøger her skal listen over bøger der skal læses.. Kan jeg gætte mig frem til hvilke bøger der kommer næst efter eller har du liiige rækkefølgen??
(H)

Anmeld

2. september 2008

Anne

Stumpen det står vist i den første bog :)

Anmeld

2. september 2008

Stumpen

Okay, super.. Tak ;)

Anmeld

13. februar 2009

Frk. Mig.

HAr lige slugt mariann keys bog med titlen " sidste udkald " og " tre sider af samme sag" VIRKELIG gode bøger, hun skriver meget fængende og humoristisk. Man kan ikke lægge begge to væk!!

fem ud af seks stjerner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.