hej jeg er ny herinde men har brug for nogle ideer, forslag og råd.
jeg har igår fået konstateret kold lungebetændelse og det er jo hva det er, jeg hoster osv og det er jo helt normalt men men men sidst jeg havde mens var 12 november og har fast cyklus på 27 dage normalt for skulle havde haft det d 8 december og den er stadig ikke kommet.. har taget 2 test fra netto og de er begge negative men forstår der bare ikke, jeg har haft temmelig usikker sex uden beskyttelse med min kæreste i 2 måneder og følelser hænger ude på tøjet, har halsbrand, brysterne er tunge og mere følsomme, jeg bliver køresyg og fik kvalme og var ved at kaste op da jeg så transformers 2 i lørdags
og så har jeg lyst til chokolade og jeg spiser Aldrig søde ting for syntes det smager grimt..
jeg syntes jo det er mærkeligt at testerne en negative når jeg har det sådan og det er altsammen kommet før jeg skænkede det en tanke at jeg var over tiden og har heller ikke håbet på det så det er ikke noget jeg bilder mig ind.. kan det være fordi jeg har lungebetændelse at jeg ikke for mens osv el hva tror i?
Hilsen daniella27
Anmeld