Så kom resultatet.. :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

oo

så vidt jeg ved er det vedtaget jeg ved i hvert fald at de på rigshospitalet informerer deres patienter efter lovforslaget...min søster skal i behandling der nemlig.

Det er noget hø!

og stort kram til dig, vi har det på samme måde, at hvis ikke vi kan lave endnu en øko-baby, så får vi "kun" Sol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Chalala85

mortilfreja skriver:

Tak smukke.. Ja det er sgu en hård nød at knække.. Må håbe at et mirakel sker.. Det skal jo trods alt kun 1 til..

Jeg  alt hvad jeg kan for jer!

Anmeld

14. december 2010

mortilfreja

BinaMor skriver:

du kan ikke nå at få en henvisning eller få papirer på det? så du hører ind under dem som får betalt ?

feks. bidrag til hjemmepassede børn blir fjernet pr. 1 jan. men har man søgt og godkendt inden hører man inder under betalingen alligevel

Ved jeg ikke om jeg kan nå men min gynækolog sagde at uanset om man er i behandling inden så skal man betale....

Anmeld

14. december 2010

Chewy

Åh, hvor er det en hård besked at få. Ikke mindst for manden. Det må ikke være særlig sjovt for ham

Jeg tror altså ikke på, at de laver fertilitetsbehandling som egen betaling. Det holder simpelthen ikke, og vedtager de det, er jeg sikker på de bliver nødt til at lave det om ret hurtigt efter. Forstår godt I er bange for det skal ske, men jeg tror ihvertfald ikke på de gør det, så er sikker på, der nok skal blive en baby til jer også

Du får lige et  

Anmeld

14. december 2010

mortilfreja

Tjuhl skriver:

så vidt jeg ved er det vedtaget jeg ved i hvert fald at de på rigshospitalet informerer deres patienter efter lovforslaget...min søster skal i behandling der nemlig.

Det er noget hø!

og stort kram til dig, vi har det på samme måde, at hvis ikke vi kan lave endnu en øko-baby, så får vi "kun" Sol.

Okay.. Og det træder i kraft 1. januar eller hvad?? Bare mærkeligt at min gyn ikke har hørt noget om det bliver 1. januar eller senere

Anmeld

14. december 2010

mortilfreja

Chalala85 skriver:

Jeg  alt hvad jeg kan for jer!

Tusind tak smukke

Anmeld

14. december 2010

mortilfreja

Chewy skriver:

Åh, hvor er det en hård besked at få. Ikke mindst for manden. Det må ikke være særlig sjovt for ham

Jeg tror altså ikke på, at de laver fertilitetsbehandling som egen betaling. Det holder simpelthen ikke, og vedtager de det, er jeg sikker på de bliver nødt til at lave det om ret hurtigt efter. Forstår godt I er bange for det skal ske, men jeg tror ihvertfald ikke på de gør det, så er sikker på, der nok skal blive en baby til jer også

Du får lige et  

Vi kan jo kun håbe at de ikke vedtager det fuldt ud.. Har det bare sådan at hvis vi skal spare og skære ned, hvad så med at skære ned på ministerlønningerne.. Der må være en masse at hente der

Anmeld

14. december 2010

oo

mortilfreja skriver:

Okay.. Og det træder i kraft 1. januar eller hvad?? Bare mærkeligt at min gyn ikke har hørt noget om det bliver 1. januar eller senere

ja, det er det de har fået at vide i slutningen af november, da de var til info møde på riget. men jeg ved det ikke!

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Føler med jer, ikke en sjov besked at få! Håber I kan få sparet sammen til kunstig befrugtning, selvom det kan tage nogle år. Håber I alligevel får en rigtig dejlig jul

Anmeld

14. december 2010

håber på baby :-)

Det var da en meget kedelig besked at få

Håber I kan opnå en graviditet på naturligvis alligevel.

Jeg skal selv til gyn i jan håber vi ikke har problemer.

Knus og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.