Mit hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

ChatH

Ved der har været en tråd på et tidspunkt men kan ikke finde den. men jeg ammer min lille guldklump og jeg FÆLDER HELT VILDT. det gjorde jeg også med mine tøser.

men syntes at have læst der er nogen vitaminer man kan tage for at hjælpe lidt. er der nogen der ved hvad det er for nogen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Isabeau2206

Chatarina skriver:

Ved der har været en tråd på et tidspunkt men kan ikke finde den. men jeg ammer min lille guldklump og jeg FÆLDER HELT VILDT. det gjorde jeg også med mine tøser.

men syntes at have læst der er nogen vitaminer man kan tage for at hjælpe lidt. er der nogen der ved hvad det er for nogen??

Læser lige med her, jeg fælder nemlig også HELT VILDT! Og spiser ellers vitaminer hver morgen, men syns´ intet hjælper.

Måske det har noget med årstiden at gøre?

Anmeld

14. december 2010

ChatH

Isabeau2206 skriver:

Læser lige med her, jeg fælder nemlig også HELT VILDT! Og spiser ellers vitaminer hver morgen, men syns´ intet hjælper.

Måske det har noget med årstiden at gøre?

Ja kan godt være men med pigerne fældede jeg også helt vildt hader når det føles som om håret falder af

Anmeld

14. december 2010

Karo

Chatarina skriver:

Jeg er endelig færdig med at fælde. Jeg har fået rigtig høje tindinger af det men nu begynder håret at vokse ud igen, hvilket gør at jeg render rundet og ligner Ace Ventura da det nyudvoksede hår stritter helt vildt

Jeg har desværre ikke hørt om vitaminer imod hårtab, men håber det er andre der har.

Anmeld

14. december 2010

ChatH

Karo skriver:

Jeg er endelig færdig med at fælde. Jeg har fået rigtig høje tindinger af det men nu begynder håret at vokse ud igen, hvilket gør at jeg render rundet og ligner Ace Ventura da det nyudvoksede hår stritter helt vildt

Jeg har desværre ikke hørt om vitaminer imod hårtab, men håber det er andre der har.

ÅHHHH ja sådan så jeg fandme også ud da jeg ammede pigerne så tænker at hvis der er noget man kan gøre vil jeg fandeme gøre det

Men du ser nu som altid god ud

Anmeld

14. december 2010

Karo

Mange tak

Læste mig lige frem til at det skulle være B2 vitamin. http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=DIVERSE&id=5769

Anmeld

14. december 2010

ChatH

Karo skriver:

Mange tak

Læste mig lige frem til at det skulle være B2 vitamin. http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=DIVERSE&id=5769

TAK må straks afsted og forhøre mig i matas eller apoteket. tak!!!

Anmeld

16. december 2010

betiinsen

man kan købe nogle piller der styrker, hud, hår og negle, det er naturpiller og kan købes i matas. de hedder silica... de koster ikke så meget..

min søster er frisør, og en af de bedste ting for håret er ellers at spise laks, kun red det når du har været i bad og brugt balsam.. og vælg gerne en rigtig god en

Anmeld

16. december 2010

Nalle

Fiske olie/ piller styker også både hård og negle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.