start pakker i babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

hej. jeg er ikke gravid. men vil lige høre jeres erfaringer med de start pakker babysam har jeg kan kun se den ene i kataloget men der står der ska være tre i alt hvad koster det andre og hvad er der med i dem. og er tingene oki eller er det noget bras

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

birthee

Hvad jeg ved, så kan du kun få en start-pakke i Babysam, tror ikke der er 3 pakker...

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

hvad for en pakke er bedst. min veninde er nemlig gravid men har ikke så mange penge hun vil helst have nye ting til babyen da hun  altid selv kun har haft brugt.

Anmeld

14. december 2010

sofia88

Anonym skriver:

hvad for en pakke er bedst. min veninde er nemlig gravid men har ikke så mange penge hun vil helst have nye ting til babyen da hun  altid selv kun har haft brugt.

Jeg køber selv Standard startpakken. Men man får hvad man betaler for, og synes man får rigtig mange ting for de 5000,- som standard pakken koster. Og alle tingene i er helt sprit nye.

Glædelig jul 

Anmeld

14. december 2010

birthee

birthee skriver:

Hvad jeg ved, så kan du kun få en start-pakke i Babysam, tror ikke der er 3 pakker...

Hmm... undskyld, jeg fik ikke læst dit spørgsmål rigtig!!!! tror lige jeg skal vågne

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Jeg køber selv Standard startpakken. Men man får hvad man betaler for, og synes man får rigtig mange ting for de 5000,- som standard pakken koster. Og alle tingene i er helt sprit nye.

Glædelig jul 

er der alt til bebs eller er babysams bedre

Anmeld

14. december 2010

sofia88

Anonym skriver:

Hvis du trykker på det link jeg sendte og så vælger en af de forskellige pakker, så kan du læse hvad der er i pakkerne.

Kan desværre ikke svare dig på om de er bedre end andre pakker, men tænker at det nok er det samme 

Anmeld

14. december 2010

signe.

Anonym skriver:

vil sige at der er rigtig mange ting i de der startpakker.. men men  men... man kommer ikke udenom at man skal ud og have købt en del ekstra ved siden af, selvom man kan sorterer mange unødvendige ting fra... det jo ikke alle der køber lige meget til deres små bebser.. men der er virkelig mange småting som man behøver, som man måske ikke lige tænker over. man kan i hvert fald ikke købe en startpakke nogen steder, hvor man overhovedet ikke skal ud at købe ekstra alligevel.. men de er gode, for man kan tit få seng, barnevogn(ja, alle de store ting) til en rigtig go pris...

knus herfra

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

jeg har kigged på ønskebarn og på babysams men syndes man får mere i baby sams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.