Skal jeg sende hende afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Isabeau2206

Hej! Min datter skiftede for ca. 14 dage siden dagplejer fordi den gamle stoppede. Men hun er endnu ikke faldet på plads endnu...? Hun græder nogle gange, når jeg skal køre fra hende om morgenen. Overvejer om Stella ikke kan lide og være der?

Nå, men nu skal den nye dagplejer sygemeldes fra på onsdag pga. en operation i knæet, så Stella skal over til en gæsterplejer, men kun indtil d. 3. jan., troede vi?! For det viser sig at den nye dagplejer har noget ferie tilgode, hun gerne vil ha´ afviklet, og det vil hun ta´ i samme stræk som sygemeldingen.

Jeg begynder først i skole d. 31. jan., så hvis jeg beslutter mig for at hun skal afsted over til gæsteplejeren, så blir´ det kun et par timer om dagen, eller indtil middag.  

Det, som jeg så spekulerer på, er om Stella blir´ helt kuldret i hovedet af alle de dagplejere?

Diana & Stella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mi

Tror du må prøve dig frem. Men jeg ville nok overveje at have hende hjemme

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

Muffinmus

svært at sige, men umiddelbart kan du godt forvente en reation, måske i form af at græde ved aflevering, utilfredshed der hjemme og sikkert ögså soveproblemer eller putte problemer, det er det jeg har erfaret ved dagplejeskift:-)

Anmeld

13. december 2010

Aves..

Isabeau2206 skriver:

Hej! Min datter skiftede for ca. 14 dage siden dagplejer fordi den gamle stoppede. Men hun er endnu ikke faldet på plads endnu...? Hun græder nogle gange, når jeg skal køre fra hende om morgenen. Overvejer om Stella ikke kan lide og være der?

Nå, men nu skal den nye dagplejer sygemeldes fra på onsdag pga. en operation i knæet, så Stella skal over til en gæsterplejer, men kun indtil d. 3. jan., troede vi?! For det viser sig at den nye dagplejer har noget ferie tilgode, hun gerne vil ha´ afviklet, og det vil hun ta´ i samme stræk som sygemeldingen.

Jeg begynder først i skole d. 31. jan., så hvis jeg beslutter mig for at hun skal afsted over til gæsteplejeren, så blir´ det kun et par timer om dagen, eller indtil middag.  

Det, som jeg så spekulerer på, er om Stella blir´ helt kuldret i hovedet af alle de dagplejere?

Diana & Stella

Jeg ville uden tvivl lade hende være hjemme, det er jo ikke sådan at så lille et barn har brug for at komme ud. så jeg synes det ville være synd at sende hende i gæstedagpleje.

Jeg har personligt aldrig brugt gæstedagpleje, synes det system er rigtig skidt for ungerne.

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

at hun græder når du tager afsted er helt naturligt. det kan Rasmus også stadig gøre, og han har været der længe. hun kan mærke hvis du er utryg.

jeg ville (som du selv siger) sende hende afsted nogle timer hver dag.

Anmeld

13. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg havde holdt min datterpige hjemme hvis vi stod i en situation som jeres.

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Jeg ville lade hende få en god lang juleferie sammen med mor.

Anmeld

14. december 2010

Isabeau2206

Tror det blir´ en lang juleferie For at Stella kan være lidt sammen med nogle andre børn i ferien, har jeg lavet legeaftaler med 2 af vores vennepar, som har børn på Stellas alder

Så blir´ det spændene og se, hvornår vores dagplejer kommer tilbage fra ferie?

Anmeld

14. december 2010

Isabeau2206

Jildes skriver:

Jeg ville uden tvivl lade hende være hjemme, det er jo ikke sådan at så lille et barn har brug for at komme ud. så jeg synes det ville være synd at sende hende i gæstedagpleje.

Jeg har personligt aldrig brugt gæstedagpleje, synes det system er rigtig skidt for ungerne.

Stella har været i gæstepleje 2 gange, men bryder mig heller ikke om, at børnene skal rundt til forskellige, de ikke kender. Vi havde et stort problem med vores forrige dagplejer, som vi ellers var sindsygt glade for; hun var meget syg, det samme med hendes datter. Derfor bad vi om og få en ny, hvilket også passede meget godt, når den gamle dagplejer stoppede.

Men når jeg nu går hjemme alligevel indtil 31. jan., så kan jeg jo lige så godt ha´ hende hjemme

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Isabeau2206 skriver:

Tror det blir´ en lang juleferie For at Stella kan være lidt sammen med nogle andre børn i ferien, har jeg lavet legeaftaler med 2 af vores vennepar, som har børn på Stellas alder

Så blir´ det spændene og se, hvornår vores dagplejer kommer tilbage fra ferie?

Så må I have en rigtig dejlig juleferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.