Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er også frisk
Bor også i Aalborg, nede i øgadekvarteret
Er 24 og har en dreng på 4..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linemaria90 skriver: jeg er også frisk bor i hirtshals ca. 40 min fra aalborg jeg er 20, har en søn der fylder 3 til marts, og er i uge 30 med lillebror. jeg går også sygemeldt
jeg er også frisk bor i hirtshals ca. 40 min fra aalborg
jeg er 20, har en søn der fylder 3 til marts, og er i uge 30 med lillebror. jeg går også sygemeldt
hey tøsen - vi skal også ha lavet en date? så du også kan møde min veninde fra hirtshals
Trinehw skriver: hvad med en dag mellem jul og nytår? feks tirsdag d. 28? hvem ligger hjem til?
hvad med en dag mellem jul og nytår? feks tirsdag d. 28? hvem ligger hjem til?
er det så med eller uden børn og hvordan med mænd.. bare lige for at vide det
men jeg vil i hvert fald gerne være med
Trinehw skriver: hey tøsen - vi skal også ha lavet en date? så du også kan møde min veninde fra hirtshals
joo det skal vi. det kan jo være hun også vil med??
Jeg hopper lige med her, synes det lyder hyggeligt.. Jeg er også fra Aalborg, bor i næsten i midtbyen (ved det gamle scala bio hvis nogle ved hvor det er) Jeg har en dreng på 6 måneder :0)
Linemaria90 skriver: er det så med eller uden børn og hvordan med mænd.. bare lige for at vide det men jeg vil i hvert fald gerne være med
hvad med bare os kvinder og børn i første omgang
Jeg kan desværre ikke være med her mellem jul og nytår, men på et senere tidspunkt vil jeg gerne være med.
28 det kan vi i hvert fald godt Det kunne i hvert fald være super hyggeligt..
Trinehw skriver: HEJ MILLE PIGEN gamle nabo? thulevej?
HEJ MILLE PIGEN gamle nabo? thulevej?
ja har boet på thulevej det meste af tiden... bor nu på hellevangen
har lavet ny tråed med hensyn til at mødes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128