Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SSL skriver: Heeej piger, endnu en gang et stooort tillykke til dem der har testet positivt.. DESVÆRRE, fik jeg min mens på dagen, idag AVS! OG ØVS.. Men sådan er det jo, er der én herinde der er en daaarling, at skrive det på min? Negativ
Heeej piger, endnu en gang et stooort tillykke til dem der har testet positivt..
DESVÆRRE, fik jeg min mens på dagen, idag AVS! OG ØVS.. Men sådan er det jo, er der én herinde der er en daaarling, at skrive det på min? Negativ
biimse: 1 januar ( 5 eller 6 forsøg )Medin: 3. januar( 1.forsøg)
ssl 12. Jan. 4. Førsøg, 11 mån. Uden prævention - Negativ
sus73: 4. januar ( IUID 1. forsøg ) NegativMosterA: 4 januar ( 6 forsøg ) Positiv Nattergalen: 6.jan. (3. forsøg) Negativ Håber på baby:-): 7 Januar ( 4. forsøg ) Negativ mens 6 jan??????????Mamiolvi: 7 januar ( forsøgt 2 mdr. ) negativ... øv og snøft og alt muligt
***s***: 8 januar ( forsøgt 16 måneder ) Positiv
MarieLouise; 7 Januar (forsøgt siden august) POSITIV... Og har været ved læge.. er 5+3
Vanilla: 10 Januar ( forsøgt siden august )A: et sted mellem 6-11 januar ( 2. forsøg )
ssl 12. Jan. 4. Førsøg, 11 mån. Uden prævention :-)MoarJ: 14 januar ( tæller ikke forsøg )1m1i1a: 15 januar ( 11. forsøg )maalene: 16 januar ( 3. gang efter MA )MortilFreja: 19 januarSecrets: 22 januar ( 2. forsøg )Jarnsaxa: 22. januar (3. forsøg)Sweetharibo: 23 januar (lige stoppet med p-piller) (1. forsøg) lille83: ca 26 januar (1.forsøg efter 4 sa/ma'er)
Baby-støv: ca 27 januar ( 2 forsøg) anetteb: 28 januar ( 1. forsøg )
Camillahej: 28 januar ( 3.forsøg )Ellim: 29. januar (meget ureglmæssig) (3. forsøg)Kay: 31 januar Ca. (lige stoppet med p piller) (1 forsøg
Leonora: 31 januar (5 forsøg)
Nilleg: 31 januar (Forsøgt i 3 måneder
Pullemulle: 31. januar (første "rigtige" forsøg) men regner med at teste før da jeg allerede begynder at mærke noget
NinaE: (2. forsøg) POSITIV
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OBS OBS!
Kopier venligst fra DENNE liste fra nu af, da det nemt bliver uoverskueligt, hvis ikke der er farver på "positiv" eller "negativ":
Jeg kan ikke få det kopieret ind, jeg prøver HVER gang, hvordan hulen gør jeg?
ssl 12. Jan. 4. Førsøg, 11 mån. Uden prævention :-)MoarJ: 14 januar ( tæller ikke forsøg )1m1i1a: 15 januar ( 11. forsøg ) Negativ maalene: 16 januar ( 3. gang efter MA )MortilFreja: 19 januarSecrets: 22 januar ( 2. forsøg )Jarnsaxa: 22. januar (3. forsøg)Sweetharibo: 23 januar (lige stoppet med p-piller) (1. forsøg) lille83: ca 26 januar (1.forsøg efter 4 sa/ma'er)
øv øv knus
SSL skriver: Jeg kan ikke få det kopieret ind, jeg prøver HVER gang, hvordan hulen gør jeg?
du markere hele teksten,
så trykker du på "ctrl" tasten samtidug med "c" tasten
så går du ind i den der hedder svar,
sæt markøren i tekst feltet, og tryk "ctrl" samtidig med "v"
så skulle det gerne stå det alt sammen... men chek lige om de står på hver sin linje, og om der er de rigtige farver på
ssl 12. Jan. 4. Førsøg, 11 mån. Uden prævention :-) Negativ MoarJ: 14 januar ( tæller ikke forsøg )1m1i1a: 15 januar ( 11. forsøg ) Negativ maalene: 16 januar ( 3. gang efter MA )MortilFreja: 19 januarSecrets: 22 januar ( 2. forsøg )Jarnsaxa: 22. januar (3. forsøg)Sweetharibo: 23 januar (lige stoppet med p-piller) (1. forsøg) lille83: ca 26 januar (1.forsøg efter 4 sa/ma'er)
Kay skriver: du markere hele teksten, så trykker du på "ctrl" tasten samtidug med "c" tasten så går du ind i den der hedder svar, sæt markøren i tekst feltet, og tryk "ctrl" samtidig med "v" så skulle det gerne stå det alt sammen... men chek lige om de står på hver sin linje, og om der er de rigtige farver på
TUSINDE TAAAK! Var det da bare det Se hvor god jeg er, wuhuue - jeg kunne finde ud af det Jeg takker for din hjælp!
SSL skriver: TUSINDE TAAAK! Var det da bare det Se hvor god jeg er, wuhuue - jeg kunne finde ud af det Jeg takker for din hjælp!
vellebekomme og super flot
men øv at den ik var posetiv
Kay skriver: vellebekomme og super flot men øv at den ik var posetiv
Ja, det er super ØV! Men, op på hesten igen igen igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128