bøger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2010

mamiolvi

JEg vil gerne købe en bog til min mand som han evt kan få gavn af at læse når jeg bliver gravid, altså noget om hvor der står noget om hvad det vil sige at blive far osv.. Er der nogen er jer der kender nogle gode  " far" bøger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lullaby

mamiolvi skriver:

JEg vil gerne købe en bog til min mand som han evt kan få gavn af at læse når jeg bliver gravid, altså noget om hvor der står noget om hvad det vil sige at blive far osv.. Er der nogen er jer der kender nogle gode  " far" bøger...

Er han computerminded?

Anmeld

13. december 2010

rikke2299

Når du bliver gravid får du en bog hos egen læge /jordmor med læse stof til far og dig den er super.

Anmeld

13. december 2010

nattergalen

Hejsa.. 

Jeg har ingen erfaring med far-bøger, men googlede lige, og fandt denne side, hvor det er en blogger der har lavet en liste over de bedste bøger omkring det at blive far, måske det kan bruges 

http://farbar.wordpress.com/far-litteratur/

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Jeg har denne bog af Willy Breinholst "Kunsten at være far"
Den kan du købe for 35 kr. pp.

Og så har jeg denne bog af Dick Sundevall "Du skal være far"
Den kan du købe for 50 kr. pp.

opItemImage(166056);">Du skal være far

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

mamiolvi skriver:

Den sjoveste far-bog jeg kender er den af Lars Daneskov "Far på færde". Den er super realistisk - på den fede og skægge måde. Kan klart anbefales.

Anmeld

21. december 2010

Bebsen.anno.2011

Jeg har købt bogen "far på færde" til min kæreste som jeg vil give ham sammen med nyheden om at han skal være far  Der var flere der anbefalede bogen, da jeg googlede samme spørgsmål som dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.