Jeg er bare så træt af det hele lige nu.
Mikas har været syg i det sidste lange stykke tid, det ene har afløst det andet. I fredags blev min dejlige MacKenzie hund seriøst syg, han kastede alt op og hans bagparti svigter. Fredag aften/nat kastede Mikas op, lørdag var Mikas pylret og Mac skidt. Søndag var vi på OUH med Mikas pga mistanke om lungebetændelse, på vej hjem overbrækkede Smilla så ALT så vi måtte skifte tøj på hende midt på landevejen i bidende kulde.
Idag har Mac været indlagt men han er ikke bedre og er bare rigtigt syg, de har sendt prøver med kurer til Tyskland, håber det giver noget svar. Ellers er det nok ved at være slut hvis ikke der snart sker en drastisk bedring

Smilla er mega pylret og spiller på hendes sygdom, a la "jeg skal kaste op" eller "jeg har ondt i maven" hvis det mindste går hende imod. Mikas er vildt pylret og lige nu har manden taget dem begge med ud i bad og Mikas har tudet lige siden.
Jeg er SÅ fyldt op med syge børn/hunde, bøvl med julegaver, hus der ikke bliver solgt, ensformigt arbejde og så videre..
Lige et, for jer, ligegyldigt brok indlæg herfra - 2011 kan kun blive bedre!
Anmeld