altså tut....
jeg sad lidt med samme problematik for nogle år tilbage da min far døde. arven var også stor, dog puttede vi den i huset her...men men men følelserne kender jeg udmærket...
vi kan tage det fra en ende af.
1. er dig og manden ikke gift? pointen er at du har sagt på godt og ondt, og her mener jeg så at kærlighed bør være så stor mellem mennesker at man deler det man har (blot mit synspunkt)
2. du har valgt af få barn med ham , altså det sværeste valg man kan have i livet...hvem skal have mit barn hvis jeg dør, og det skal christian vel....et barn er levende...det er dit livs værk...og ham vil du gerne dele med din mand. tænk lidt over det...
3. hvis du dør...og han får dine penge + barn, ville det så ikke være dejligt at han kan bruge nogle af de penge på at forsøde noah´s liv med...bare en tanke.
4. du skal... og lov mig du gør det...lade være med at have så mange spekulationer omkring de penge...for penge er en død ting...alt for død ting...og der er ikke lommer der hvor du skal hen når du engang forsvinder...jeg mistede kontakten til min bror fordi vores arvesag var så kompliseret (jeg er eneste rigtige datter af min far, de andre er halvsøskende...og jeg lovede at dele lige mellem dem...alligevel mistroede han mig...og den dag i dag snakker jeg ikke med ham...han var ellers den person jeg tolede allermest på da jeg var yngre...så tænk dig om...de må ikke blive for stort et problem for dig.
når alt det her er sagt...og du er jo ikke i tvivl om hvad side jeg hælder til...så vil jeg jo så lige tilføje at vi absolut ikke behøver at have samme mening, og at du suverent selv bestemmer hvordan du vil formynde dine penge...men igen penge er ikke alt...det er din familie der i mod.
hvis jeg falder bort, vil jeg af ren kærlighed ønske at michael finder en anden...jeg er væk til den tid..og er ligeglad, men jeg ønsker ham selvfølgelig alt mulig godt når jeg ikke er her mere....
og selv om det kan være det egentlig er ret hårdt formuleret mit indlæg, er det altså ikke for at være hård, det er fordi det røre mig dybt når nogen skal være i tvivl om hvor vidt de skal vælge det ene eller det andet når det kommer til arv....men helt ærligt, mit brud med min bror har aldrig været de penge værd...ikke en skid...så søde tut...tænk dig grundigt om....
stort knus fra sloggi...som ikke vil råde dig til dit eller dat, kun give dig stof til eftertanke....;)
Anmeld