Ja, som overskriften lyder så er jeg helt lost ang. fødsel. Har læst lidt forskellige steder, men beskrivelserne er også forskellige... Så erfarne og kloger kvinder: HJÆLP MIG
-Den der slimprop... Har læst at det ikk er alle der har den. Hvordan ved man om man har den, og hvordan ved man om den er væk når man i forvejen har meget udflåd? Er den stor? Er det ikke noget med, at den kan komme sivende og dermed ikke på en gang? Hvor lang tid før fødsel forsvinder den?
-"Vandet gik"... Øh!? Går vandet ligesom når man springer en vandballon, eller siver det? Hvor lang tid før og er fødslen så i gang når det er ude? Hvor meget vand er der tale om?
-Veer... Nu læste jeg i en anden tråd at veerne gik i gang og fødslen startede, men veerne stoppede så igen. Er det meget normalt? Hvordan ved man, at det er veer og ikke plukveer? Ved at de blir regelmæssige?
-Tegnblødning. Hvor meget og hvornår? Og hos alle?
Mange spørgsmål, men jeg er ligepludselig blevet meget forvirret
Og så lige et mere... Tror ikke det er noget alarmerende, men er alligevel nysgerrig efter hvad det kan være: De sidste to aftener har jeg haft utrolig ondt i lænden. Sådanvirkelig virkelig ondt så jeg bare har haft lyst til at kaste op og tude af smerte. Ind i mellem har det føltes som om det hele fra under ribbenene og til skeden har trukket sig voldsomt sammen og det har været forbundet med sådan nogle stikkene og jagende smerter. Det går hurtigt over, men den stikkende smerte i skeden fortsætter... Det er så svært at forklare, men nogen der kan genkende det?
Anmeld