Husker I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2010

_-Kathrine-_

... at tage jeres vitaminer og jerntabletter??  (Hvis I altså spiser vitamin og jerntabletter)

Jeg er simpelthen en klovn til at tage min jerntabletter om aftenen inden jeg går i seng....! Har nu glemt at tage dem i 3 eller 4 dage....

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

kaka4

Hej K,

prøv at indføre et fast tidspunkt, hvor du tager dem. jeg spiser altid mine vitaminpiller efter aftensmaden, og på den måde husker jeg det.

:-)

Anmeld

13. december 2010

Rødhætte

Jeg er også rimelig god til at huske det.. Har en fast rutine med at tage dem lige inden jeg børster tænder om aften (havde dem i et skab til at starte med, men har dem nu til at stå fremme så jeg kan se dem)

Anmeld

13. december 2010

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Jeg er også rimelig god til at huske det.. Har en fast rutine med at tage dem lige inden jeg børster tænder om aften (havde dem i et skab til at starte med, men har dem nu til at stå fremme så jeg kan se dem)

De står på køkkenbordet nu, men må da hellere flytte dem ind på sengebordet så jeg ikke undgår at se dem  Må jo hellere huske dem

Anmeld

14. december 2010

Line Højdal

Jep det kan du tro...
Herhjemme er det fast rutine at få vitaminpillen til aftensmaden og jerntabletten når jeg har børstet tænder (pillerne står foran tandbørsten, så jeg bliver mindet om dem)

Så jeg håber den lille supermand får alt hvad han har brug for!

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.