Dumme dumme veer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2010

MissBabyBoom

Så troede jeg lige at mit ønske gik i opfyldelse .

Mine veer startede lørdag nat kl 00.30 . Det startede som en plukkeve efter sex med manden . Det gik over i rigtige veer og hold kæft de blev modbydelige .

Ringede til en jordemoder kl 5 søndag morgen og hun sagde jeg skulle skynde mig afsted til sygehuset . Det gjorde vi så .

Efter et kort besøg på svangregangen , blev vi sendt på fødegangen , da min fødsel var i fuld gang . Livmoderhalen var væk og havde åbnet mig 2 cm . Jubii .

Ned på fødegangen og ligge , manden startede med de første glædes-tårer , kameraet parat osv osv . Får så at konkluderer at de ondskabsfulde veer , var på vej væk

Fødslen gik i stå og vi blev sendt tilbage på svangregangen til lidt overvågning i nogle timer . Tog hjem fra sygehuset igen kl 11 .

Falsk alarm og meget uforstående nu .

Er der nogen af Jer andre der har oplevet at veerne går i stå ? I så fald , hvor lang tid ?

Håber I kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

CA

Nej Her gik jeg og troede, at når først veerne dukkede op, så var der ingen vej tilbage...! Ej, øv for jer! Har ingen gode råd, men vil lige smide lidt vestøv, så du kan komme i gang igen 

Anmeld

13. december 2010

MissBabyBoom

Jeg takker tusind mange gange

Havde tænkt mig at gå en længere tur nu . Plejer at få plukkeveer af det . Kunne være at det gav gevinst

Anmeld

13. december 2010

CamiRon

MissBabyBoom skriver:

Jeg takker tusind mange gange

Havde tænkt mig at gå en længere tur nu . Plejer at få plukkeveer af det . Kunne være at det gav gevinst

Kan se du er sat til d. 20. januar - hvorfor ønsker du at føde allerede nu?  

Jeg er selv sat til d. 15. januar og glæder mig da til at tage imod den bette, men glæder mig da også over og håber på at hun ikke kommer ret meget før tiden. Hun skal jo være helt klar!

Ja undrede mig bare...

Anmeld

13. december 2010

CA

Det havde jeg slet ikke set. - D. 20.?? Jamen så skal du da slet ikke føde endnu. Nu er jeg også nysgerrig efter hvorfor fødsel så skal hjælpes i gang. Var det ikke bedre at sætte sig ned og klemme sammen end at gå den tur der? 

Anmeld

13. december 2010

Marco2

Nej puuha det ville da ikke være godt om h*n kom nu.

Så det er da bare om at lægge dig ned og slappe af og håbe fødslen ikke går igang allerede … 

AG

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Godt fødslen gik i stå, jeg krydser fingre for du går til din termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.