Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smilla, Marie eller Ellen er de navne der falder mig ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes Sofie og Marie passer godt sammen og så er Marie også et super sødt navn.
Ellers kan jeg også li':
Sally
Molly
Mie
Anna
Alva
Held og lykke
AnjaM skriver: vi venter en lille pige til april, og præcis som da vi ventede Sofie er vi lidt på herrens mark mht navne.. Vi har et par stykker oppe at vende, men kan ikke rigtig finde ét alligevel.. Så har i nogle gode forslag..? Det må gerne være et almindeligt, eller lidt 'gammelt' navn, ligesom Sofie jo er.. Men tror vi er åbne for alle forslag lige pt.. Kom frisk..! Anja..
vi venter en lille pige til april, og præcis som da vi ventede Sofie er vi lidt på herrens mark mht navne.. Vi har et par stykker oppe at vende, men kan ikke rigtig finde ét alligevel.. Så har i nogle gode forslag..? Det må gerne være et almindeligt, eller lidt 'gammelt' navn, ligesom Sofie jo er.. Men tror vi er åbne for alle forslag lige pt.. Kom frisk..! Anja..
Jeg er i samme situation som dig Vi har tænkt på Anna, men jeg synes faktisk at Sofie og Marie også passer rigtig godt sammen.
Laura er heller ikke en mulighed for os, selvom de passer godt sammen.
sofie og amanda er fine navne sammen syns jeg
Bodilmor skriver: Jeg er i samme situation som dig Vi har tænkt på Anna, men jeg synes faktisk at Sofie og Marie også passer rigtig godt sammen. Laura er heller ikke en mulighed for os, selvom de passer godt sammen.
Sofie og Marie er bare super sødt
Af de navne i har synes jeg Mathilde eller Astrid. Glæder mig til at høre hvad i når frem til.
Ellers synes jeg Sofie og Emma vil passe godt samme eller Sofie og Thea.
Det første jeg tænkte var Marie.
Sofie og Alma...
Sofie og Anna...
Sofie og Martha...
Sofie og Frida...
Sofie og Ida...
Sofie og Johanne/Johanna...
Sofie og Julie...
Sofie og Klara...
Sofie og Kristine...
Sofie og Lea...
Sofie og Lillian...
Sofie og Line...
Knus Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128