Min mor kontaktede jo Elias' farmor og farfar, som desværre ikke vidste de havde et skønt barnebarn. På daværende tidspunkt sagde de at de ville støtte deres søn, og derfor desværre ikke kunne besøge Elias... Men igår fik min mor en mail fra Elias farfar, de var blevet enige om at der stadig ville gå lang tid før Elias' far er klar til at se ham, og til at være en del af deres liv. Og det kunne de ikke holde til at vente på, så de har spurgt efter min adresse, og vil gerne se Elias. Men hans far må intet vide endnu desværre...
Jeg er lidt splittet lige nu, for er super super glad for at Elias får chancen for at lære noget af hans far familie at kende, selvom hans far ikke ønsker at se ham, men samtidig har jeg det virkelig underligt med at han ikke må vide noget... Jeg har ikke snakket med ham i 2½ månede nu, efter jeg gav ham en opsang da det eneste jeg hørte var brok over børnebidraget.
Men uanset hvad, så lyder hans farmor og farfar som helt igennem dejlige personer, og er sikker på at både Elias og dem bliver rigtig glade for at møde hinanden.. :-)
Baare lige en update.. 
Anmeld