Jeg får sådan lidt dårlig samvittighed over at oprette så mange emner, men jeg har bare så mange spørgsmål, og synes denne verden af graviditet og kvindekroppen er enormt spændende, så jeg håber, at i bærer over med mig, og at det er okay, at jeg bruger jer som mit eget medicinske lexikon! 
Aaaanyways. Jeg har taget p-piller siden jeg var 15, dvs. 6 år. Jeg stoppede på pillerne d. 23/11 og fik min mens fra d. 28/11-2/12. Jeg har så lavet sådan en lilypie ticker med ægløsning, selvom jeg ikke har styr på det endnu, har bare gået ud fra min cyklus var de 28 dage.
Dengang jeg ikke tog p-piller mindes jeg, at jeg havde ondt i enten den ene, den anden eller begge æggestokke en gang om måneden. Jeg tænkte ikke dengang over, at det nok var ægløsning, for det var ikke så relevant, men mon ikke det var det?
Jeg spørger, fordi jeg her til eftermiddag har haft ret ondt i min højre æggestok, ligesom før i tiden. Sådan en lidt jagende smerte. Og så tænker jeg: Er den god nok? Er der rent faktisk gang i ægløsningen allerede i første måned efter p-pillestop? Har i oplevet, at i har ømme æggestokke under ægløsningen? Kan ikke se, hvorfor de ellers skulle gøre ondt.
Jeg ved godt, at sex under ægløsning ikke nødvendigvis er lig med baby, men chancerne er der jo, og kan ikke lade være med at gå og have sådan lidt sommerfugle i maven over, at min krop måske "virker normalt" allerede nu, og springer på kæresten, så snart han kommer hjem 

Men tror i det kan være ægløsning, og har i oplevet det samme? Det passer jo tilfældigvis med en 2 uger siden mens, og tilfældigvis passer det også med min lilypie ticker!!