Redigere indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Low

Jeg kan ikke redigere mine indlæg. Er det fordi jeg ikke er plusmedlem eller hvordan? For jeg har kunne redigere før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Low

Low skriver:

Jeg kan ikke redigere mine indlæg. Er det fordi jeg ikke er plusmedlem eller hvordan? For jeg har kunne redigere før.

Hov nu kan jeg godt

Anmeld

12. december 2010

Low

Jeg kan bare ikke rette indlæg fra tråden om gratis pige body

Anmeld

12. december 2010

otlitrom

Man kan kun redigere sine indlæg i 10 minutter, mener jeg. Med mindre det er salgsannoncer.. Så kan man vist rette løbende, så billeder af det der er solgt kan slettes. Mener jeg! Jeg har aldrig selv haft en salgsannonce!

Anmeld

12. december 2010

Low

kitty skriver:

Man kan kun redigere sine indlæg i 10 minutter, mener jeg. Med mindre det er salgsannoncer.. Så kan man vist rette løbende, så billeder af det der er solgt kan slettes. Mener jeg! Jeg har aldrig selv haft en salgsannonce!

Nåe, ja det kan godt være du har ret .. Det var fordi jeg  gerne ville rette det første indlæg og skrive at folk ikke behøver at skrive konto oplysningerne for at få den pige body

Anmeld

12. december 2010

Low

kitty skriver:

Nåe, ja det kan godt være du har ret .. Det var fordi jeg  gerne ville rette det første indlæg og skrive at folk ikke behøver at skrive konto oplysningerne for at få den pige body

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.