Jeg har fået ondt efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.074 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Anonym trådstarter

Hej skønne piger

Jeg har et lidt intimt spørgsmål...? Det er lidt over en uge siden jeg fødte... Jeg har her de sidste dage fået tiltagende ondt i/eller omkring min klitoris. Det gør ondt når jeg sidder, går og står... Og det spænder HELT vildt når jeg skal tisse...

Nogle der har prøvet det samme???
Har lige haft ringet tilfødegangen og de henviste mig til at ringe til egen læge i morgen, s det gør jeg selvfølgelig...

Knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Koen.

Anonym skriver:

Hej skønne piger

Jeg har et lidt intimt spørgsmål...? Det er lidt over en uge siden jeg fødte... Jeg har her de sidste dage fået tiltagende ondt i/eller omkring min klitoris. Det gør ondt når jeg sidder, går og står... Og det spænder HELT vildt når jeg skal tisse...

Har lige haft ringet tilfødegangen og de henviste mig til at ringe til egen læge i morgen, s det gør jeg selvfølgelig...

Knuss

uha ja, syntes os efter fødslen at det gjorder mere ondt i klitoris end der hvor lillepigen kom ud, min læge sagde at det var fordi det hele var blevet udvidet og når det trak sig sammen, trak det i alt forneden Mit gik væk efter 3-4 uger( de væreste 3-4 uger for syntes det var yderst smertefuldt)

Anmeld

12. december 2010

TrineCT

Hej

Sådanne havde jeg det også, smerte i klitoris.

Jeg revnede en del under fødslen. Min læge sagde at det var nervetråde, som regenererede. Hos mig var det helt væk efter 3-4 måneder.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

12. december 2010

Mia&Allan

Anonym skriver:

Hej skønne piger

Knuss

Hej hej.

Først får du lige et  for jeg ved hvordan det er

Jeg havde vanvittig ondt indtil vores lille trold var 6uger, lægen mente det evt. kunne være en forstuvning  Det hjalp mig at holde mig igang, gik 4km om dagen selvom det gjorde ondt.. Men det hjalp..

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Uha det lyder som om jeg skal lide lidt endnu.. Men rart at høre andre har prøvet det samme...

tak

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej skønne piger

Knuss

Den lille tingest bliver udsat for et voldsomt pres når man føder, og det er jo nok det mest nervecentrerede punkt i hele kvindekroppen. Hvis barnet har stået og trykket langt nede og i lang tid under fødselsforløbet, så kan der sagtens være blevet trykket både på blodkar og nervebaner til netop den.
Lige i de første døgn efter mærker man det ikke så meget, i det kroppens eget morfin arbejder optimalt og bedøver de nedre regioner, og der er andre steder, der er mere ømme, men efterhånden som smerterne klinger af de andre steder, får man mere focus på den, og her kan det altså være yderst smertefuldt inden nerver og blodkar er kommet sig.
Men selvfølgelig skal der kigges på det af lægen, for der kan jo også være opstået rifter, som der kan være gået lidt betændelse i.
Så held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.