3 muligheder hvilket valg (Økonomi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Pena

Jeg ville lægge dem til side til kørekortet.

Hvis der er en fin aftale på lånet, kører det jo som det skal, og du kan nok ikke komme og låne til kørekortet så længe dit lån er så forholdsvis stort. Og du kan jo åbenbart ikke vente med kørekortet til lånet er betalt ud.

Og kørekort er jo ikke det samme som at bruge dem på forbrugsgoder. Jeg ser det mere som en investering i fremtiden.

Så det ville jeg gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

anne2009

Anonym skriver:

Jeg har altså kun fåert 3.000kr og ikk 30.000kr

Hehe ups. Så lige en 0 for meget, tror lige det er blevet sent

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Et kørkort vil hjælpe en del os til hvis jeg sener hen skal i praktik et sted der ligger et stykke herfra.

Lånet er der lavet aftaler med banken om ja selvom vi gern vil afbetale mere men det kommer vi heldigvis til fra 2012.

Budgetten står i plus ikk med meget men det er kun indtil April når min kæreste er udlært og fast ansat bagefter.

Jeg vil jo rigtig gerne det hele men kan ikk finde ud af med mig selv hvad der vil være det bedste.

Anmeld

12. december 2010

mariamiss6

Hvis du hurtigt kan spare sammen til kørekortet, så synes jeg du skal bruge dem på det

Dit lån er ikke meget hurtigere væk, med 3000 i kassen, så det får du ikke mærkbar glæde af.

Og dit budget ser jo ud til at passe, med et overskud er det jo et godt budget.

Brug pengene på kørekortet, så får du glæde af dem "nu og her" og altid ud i fremtiden

Anmeld

12. december 2010

Siljesmor

mariamiss6 skriver:

Hvis du hurtigt kan spare sammen til kørekortet, så synes jeg du skal bruge dem på det

Dit lån er ikke meget hurtigere væk, med 3000 i kassen, så det får du ikke mærkbar glæde af.

Og dit budget ser jo ud til at passe, med et overskud er det jo et godt budget.

Brug pengene på kørekortet, så får du glæde af dem "nu og her" og altid ud i fremtiden

lige mine ord

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

Tak piger.

Tror også det bliver et kørtkort. Kommer jeg aldrig til at lave noget dumt holder det jo mange år så det er ikk penge jeg kommer til og fortryde at have brugt.

Men køre det hele som nu kan jeg starte på et til Maj/Juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.