Brio "altan"-barnevogn gl. model sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
959 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2010

PernilleB

nu er min datter vokset fra den barnevogn der brugt er blevet indkøbt til at stå hos min forældre..

Så nu skal vi af med den. Der er en combi og der medfølger parasol. Fluenettet tror jeg ikke er noget værd, men det medfølger osse..

Deb er i en grå neutral farve med små billeder på indersiden. I klapvognen er der faste seler til at holde babyen på plads..

Billede indsættes senere, har en dum computer..

Kom med nogle bud piger..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

PernilleB

Kom nu piger.. ?

Anmeld

12. december 2010

millesofie

hvilket prisklasse havde du tænkt dig??

hvor gammel er den? hvor meget er den brugt? hvordan har den været opbevaret? har den pletter, rust, skæve hjul eller hælder den? er den med luft hjul og knækstyr? hvad kostede den oprindeligt?

lidt mange spørgsmål det ved jeg godt, men det ville være nemmere at give et ordenligt bud på den hvis man har lidt baggrunds info

Anmeld

12. december 2010

PernilleB

Fisenberg skriver:

hvor gammel er den? hvor meget er den brugt? hvordan har den været opbevaret? har den pletter, rust, skæve hjul eller hælder den? er den med luft hjul og knækstyr? hvad kostede den oprindeligt?

lidt mange spørgsmål det ved jeg godt, men det ville være nemmere at give et ordenligt bud på den hvis man har lidt baggrunds info

Puha... ja.. ??? gode spørgsmål..

Det er købt brugt, brugt til 1 barn, og er købt for.... tror nok det var 5 år diden... den har stået indefor i garage, lugter ikke..!!! der er ikk nogle pletter a hva jeg kan se men skal nok kigge den efter... der er ikk knækstyr på den, det er lufthjul og den er fin i affjederingen... umeldbart hælder den ikk, nej. Hvis det er sådan at du evt vil se den kan dette godt arrengeres..

tror nok jeg fik svaret på det hele... ellers så stil lige spørgsmålet igen ..!! Hihi.. LOL

Anmeld

12. december 2010

PernilleB

Fisenberg skriver:

Den har koster 3000 fra ny af... købt i sverige... og prisen jeg vil have for den... tjo, tja... kan starte budet på 450 kr..??

Anmeld

25. december 2010

PernilleB

25. december 2010

Nadia&Daniel

Brev sendt

Anmeld

25. december 2010

PernilleB

Nadia&Daniel skriver:

Brev sendt

lagt til side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.