Opkast, ingen feber men meget dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2010

TbCp

Natten til fredag begyndte Liva at kaste op. Fredag kastede hun også op et par gange, stort set hver gang hun fik noget i maven, både mad og drikkelse.

Fredag aften fik hun lidt pomfrites ned, som blev nede.

Her idag har hun spist mindre end et kvart rundstykke og det er stort set hvad hun har fået hele dagen.

Hun har ikke kastet op og i formiddags virkede hun også frisk nok.

Men nu har hun det bare skidt, virker som en der har meget høj feber, men hun er kold og har en temp. på 36.7.

Vi prøver at få alverdens i hende, men hun tager en enkelt bid og så er det det, hun vil heller ikke rigtig drikke...

Hvad skal vi være opmærksomme på? Og hvornår skal vi mon søge læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

mortilfreja

Sørg for at hun får godt med væske. Det er det vigtigste. Og rigtig god bedring med hende. :-)

Anmeld

12. december 2010

anna-jonas

Væske, væske og væske.................og så afsted til lægen med hende i morgen.

Knus Mette

Anmeld

12. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Væske, væske og væske.................og så afsted til lægen med hende i morgen.

Knus Mette

Har lige lavet en lille opdaterin i ns gruppen

Hun vågnede efter en 2 1/2 times lur og har det langt bedre... har drukket mere til aften en de sidste dage tilsammen og har spist lidt saltstænger....

OG så er hun begyndt at kalde mig en "gammel prut" igen, så hun er vist ved at være på toppen

Men hun får lov at blive hjemme imorgen og er der det mindste optræk til noget så bliver Carsten sendt afsted til læge med hende

Anmeld

12. december 2010

GUSO

Hej.. Min lille pige på 8 mdr har lige kastet op i ca en uge gik til lægen men fik af vide at så længe man kan komme i kontakt og barnet reagerer på en ja så er der ikke noget de kan gøre medmindre der er feber og diarre.. Jeg skulle give 1 tsk vand og blev det nede så en tsk mere osv.. Ammede hende ofte men det hele kom retur... Det endte med At hun tabte sig 700 gram og var helt afkræftet men intet kunne/ ville de gøre.. Så der er nok ikke så meget at gøre andet end at give væske og håbe på det bliver bedre i morgn.. Camilla og god bedring..

Anmeld

12. december 2010

TbCp

GUSO skriver:

Hej.. Min lille pige på 8 mdr har lige kastet op i ca en uge gik til lægen men fik af vide at så længe man kan komme i kontakt og barnet reagerer på en ja så er der ikke noget de kan gøre medmindre der er feber og diarre.. Jeg skulle give 1 tsk vand og blev det nede så en tsk mere osv.. Ammede hende ofte men det hele kom retur... Det endte med At hun tabte sig 700 gram og var helt afkræftet men intet kunne/ ville de gøre.. Så der er nok ikke så meget at gøre andet end at give væske og håbe på det bliver bedre i morgn.. Camilla og god bedring..

Diarreen har været der, men ingen feber...

Men hun virker lidt bedre her til aften og vi har fået mere væske i hende så håber det er på retur....

Håber din pige er helt på toppen igen

Anmeld

12. december 2010

GUSO

TbCp skriver:

Diarreen har været der, men ingen feber...

Men hun virker lidt bedre her til aften og vi har fået mere væske i hende så håber det er på retur....

Håber din pige er helt på toppen igen

Hej.. Ja det ville da være dejligt, kan være en gang omgangssyge.. Jo tak min pige er heldigvis blevet frisk igen, nu skal hun bare tage på igen..

Anmeld

12. december 2010

SaNiNa

Det lyder som det sammen Nicklas døjes med i sidste uge og så fik han lige turen i fredages igen.

Men vækse og væsk det er en virus som er i omløb lige fortiden.

Her er far, farmor og farmor også dårlige

Rigtig godbedring til jer

Anmeld

12. december 2010

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

Det lyder som det sammen Nicklas døjes med i sidste uge og så fik han lige turen i fredages igen.

Men vækse og væsk det er en virus som er i omløb lige fortiden.

Her er far, farmor og farmor også dårlige

Rigtig godbedring til jer

Det er 3 gange siden sidst i november at Liva har haft bøvl med maven, så nu gider vi bare ikke mere!

Jeg tror også der er rigtig meget i omløb i øjeblikket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.