Nuvaring hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2010

Papaya

Hej derude I dejlige tøser herinde..

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber på at I kan hjælpe mig med.. Jeg ved godt at jeg kan spørge min læge, men skulle lige siges at jeg er ikke så begejstret for min læge, men det er en længere historie..

Jeg fødte en dejlig lille pige den 4. nov. 2010 . Og så vil jeg høre hvornår jeg kan komm til at bruge min nuva-ring?? Jeg bløder ikke mere lige nu, men skal til min 8 ugers tjek her om 3 uger.. Har hørt at man først må bruge p-piller efter 3 mdr, men nu er det her jo p-pille ring og de hormoner som er i p-ringen kommer jo ikke rundt i hele kroppen som p-piller gøre, men jer der kender NUVA-ring ved jo godt hvad det er. Vil høre om det ikke kan lade sig gøre at bruge p-ringen noget før.. Altså før 3 mdr.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig..

og god jul til jer derude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Papaya

Prisana skriver:

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber på at I kan hjælpe mig med.. Jeg ved godt at jeg kan spørge min læge, men skulle lige siges at jeg er ikke så begejstret for min læge, men det er en længere historie..

Jeg fødte en dejlig lille pige den 4. nov. 2010 . Og så vil jeg høre hvornår jeg kan komm til at bruge min nuva-ring?? Jeg bløder ikke mere lige nu, men skal til min 8 ugers tjek her om 3 uger.. Har hørt at man først må bruge p-piller efter 3 mdr, men nu er det her jo p-pille ring og de hormoner som er i p-ringen kommer jo ikke rundt i hele kroppen som p-piller gøre, men jer der kender NUVA-ring ved jo godt hvad det er. Vil høre om det ikke kan lade sig gøre at bruge p-ringen noget før.. Altså før 3 mdr.

Glemte at sige at jeg ammer...

Anmeld

11. december 2010

Kløver

Prisana skriver:

Kan desværre ikke hjælpe da jeg ikke ved havd en nuva-ring er for noget

men ville ikke lige smutte igen udne at lægge en kommentar

håber du finder ud af det

glædelig jul

Anmeld

11. december 2010

Papaya

Maja84 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe da jeg ikke ved havd en nuva-ring er for noget

men ville ikke lige smutte igen udne at lægge en kommentar

håber du finder ud af det

glædelig jul

Okay.. Jamen det var da øv.. God jul

Anmeld

11. december 2010

Mussi30

I indlægssedlen til Nuvaring står der således:

Amning
Spørg din læge eller apoteket til råds, inden du tager nogen lægemidler.
Generelt anbefales det ikke at anvende NuvaRing under amning. Hvis du ønsker at anvende NuvaRing under
amning, bør du spørge din læge til råds.

Anmeld

11. december 2010

Papaya

Okay.. tak for det..

øv øv.. Så må jeg jo vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.