Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Nå :b Det kender jeg ikke Er de med foer ?
Nå :b Det kender jeg ikke
Er de med foer ?
Altså ikke sådan noget tykt loddent noget.. Bare af almindelig stof..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
milopilo skriver: Altså ikke sådan noget tykt loddent noget.. Bare af almindelig stof..
Tør bare næsten ikke købe noget før efter jeg har født .. Ved ikke om mine fødder får "normal" størrelse igen jo :p
Er de store/små i det ?
Maja_4000 skriver: Tør bare næsten ikke købe noget før efter jeg har født .. Ved ikke om mine fødder får "normal" størrelse igen jo :p Er de store/små i det ?
Ok kan jeg også godt forstå.. Jeg synes de er meget almindelige i det.. Bruger normalt str 40 og passer disse som normalt..
NR. 3 - 12 og 17 ER SOLGT !!!!
milopilo skriver: Ok kan jeg også godt forstå.. Jeg synes de er meget almindelige i det.. Bruger normalt str 40 og passer disse som normalt..
Jeg bruger normalt 39/40 .. Men har lige købt nogle støvler som er størrelse 42 (!) Men håber ikke mine fødder bliver ved at være så store :p
Maja_4000 skriver: Jeg bruger normalt 39/40 .. Men har lige købt nogle støvler som er størrelse 42 (!) Men håber ikke mine fødder bliver ved at være så store :p
Arh mon dog.. Men kender det godt, er 28+5 idag og har mega meget væske i kroppen
milopilo skriver: Arh mon dog.. Men kender det godt, er 28+5 idag og har mega meget væske i kroppen
Hvis de ikke er solgt om et par uger , er jeg på (;
Maja_4000 skriver: Hvis de ikke er solgt om et par uger , er jeg på (;
Ok bare i orden
.....
Nr. 16 er også lige solgt !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128