For meget sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2010

Anonym trådstarter

Ja, kan man egentlig det? Kæresten og jeg har det meste af vores forhold haft sex en 3-4 gange om ugen, haft en dag eller to uden nogen og så oralsex. Jeg har ikke haft lyst til mere sex end dét, og har ikke noget problem med, at han onanerer de dage, vi ikke laver noget. Kan jo også godt selv lide at gøre det selv en gang imellem Men siden vi begyndte på Projekt Baby, har vi bare været duracell kaniner! Hehe. Eller ja. Vi har sex hver dag nu. Det mærkelige er, at vores sexliv lige pludselig er blevet meget bedre, siden vi gik i gang med projekt baby. Og hvor jeg før måske kun havde lyst de 3-4 gange om ugen, og nogen af gangene mere gjorde det af pligt end lyst, er jeg pludselig tændt hele tiden, det samme er min kæreste. Så vi har gladeligt sex hver dag, forkæler hinanden. I går overraskede jeg ham ved at klæde mig frækt på, da han kom hjem.

Men kan man have for meget sex? I morges, da jeg skulle intimbarbere mig, kunne jeg mærke jeg var lidt øm, og mine skamlæber var let hævede. Kan det skyldes for meget sex? Og er det bedst så lige at holde en dags pause? Jeg havde faktisk sagt, at jeg synes vi lige skulle holde sex-pause i dag, men så kunne vi alligevel ikke holde fingrene fra hinanden. Ville i foreslå vi tog den med ro, eller sker der ikke noget ved vi har sex, selvom jeg er let øm?

Har også undret mig over, om der er evolutionære grunde til vores pludselig stigende sexlyst under projekt baby. Om kroppen er blevet klar over, at der er udsigt til at føre generne videre, og derfor kvitterer med mere sexlyst. Ja, blot en strøtanke.

Kan det også eventuelt være et problem vi bruger glidecreme? Jeg er rimelig stram og bliver normalt ikke ret våd, selvom jeg er meget tændt, så det er nødvendigt. Men tænker om det er det der kan genere, når vi nu dyrker sex hver dag?

Håber det er okay jeg lige bruger jer som sex-brevkasse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

N1

Der var sørme mange detaljer 

Hm, din skede er jo en muskel, og alle muskler kan jo være ømme hvis man ikke er van til at bruge dem hver dag?

Men tror nu ikke det er farligt at have sex hver dag 

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

NO skriver:

Der var sørme mange detaljer 

Hm, din skede er jo en muskel, og alle muskler kan jo være ømme hvis man ikke er van til at bruge dem hver dag?

Men tror nu ikke det er farligt at have sex hver dag 

Ja, det var det nok Men synes det er noget vrøvl, at sex er noget tabubelagt som er noget så pinligt at snakke om, for det er jo helt naturligt Den eneste grund til min anonymitet er, at jeg har familie herinde, som ikke behøver vide, at det er mit sexliv der er tale om

Det kan godt ske, at den bare lige skal trænes så. Hehe! Det havde jeg ikke overvejet

Anmeld

11. december 2010

Diana...

Jeg ville ikke være nervøs, det er da kun dejligt i har lyst hverdag, så længe det ikke er direkte generende og gør ond så synes jeg ikke du skal tænke så meget over det. 

Glide creme skulle der heller ikke ske noget ved at bruge så vidt jeg ved, der er mange der bruger det og som også er blevet gravide på det. 

Held og lykke med projekt baby. 

Knus Diana

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg ville ikke være nervøs, det er da kun dejligt i har lyst hverdag, så længe det ikke er direkte generende og gør ond så synes jeg ikke du skal tænke så meget over det. 

Glide creme skulle der heller ikke ske noget ved at bruge så vidt jeg ved, der er mange der bruger det og som også er blevet gravide på det. 

Held og lykke med projekt baby. 

Knus Diana

OKay, så tror jeg jeg vil lade være at bekymre mig. Havde bare ikke lige oplevet den slags ømhed før, så var lidt i tvivl om en pause var bedst. Glidecremen burde jo også være ufarlig. Der står i hvert fald den er dermatologisk/medicinsk testet, så der skulle helst ikke være noget der. Overvejede bare, om nogen måske havde oplevet en eller anden små-allergisk reaktion eller noget alligevel, men så burde det nok være kommet noget før!

Og tak 

Anmeld

11. december 2010

Pige2009

Hævelserne er højst sandsynligvis pga. den øgede mængde sex og med en dags pause, skulle de være fine igen. Det kan naturligvis også være glidecremen på trods...

Held og lykke med babyprojektet

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, kan man egentlig det? Kæresten og jeg har det meste af vores forhold haft sex en 3-4 gange om ugen, haft en dag eller to uden nogen og så oralsex. Jeg har ikke haft lyst til mere sex end dét, og har ikke noget problem med, at han onanerer de dage, vi ikke laver noget. Kan jo også godt selv lide at gøre det selv en gang imellem Men siden vi begyndte på Projekt Baby, har vi bare været duracell kaniner! Hehe. Eller ja. Vi har sex hver dag nu. Det mærkelige er, at vores sexliv lige pludselig er blevet meget bedre, siden vi gik i gang med projekt baby. Og hvor jeg før måske kun havde lyst de 3-4 gange om ugen, og nogen af gangene mere gjorde det af pligt end lyst, er jeg pludselig tændt hele tiden, det samme er min kæreste. Så vi har gladeligt sex hver dag, forkæler hinanden. I går overraskede jeg ham ved at klæde mig frækt på, da han kom hjem.

Men kan man have for meget sex? I morges, da jeg skulle intimbarbere mig, kunne jeg mærke jeg var lidt øm, og mine skamlæber var let hævede. Kan det skyldes for meget sex? Og er det bedst så lige at holde en dags pause? Jeg havde faktisk sagt, at jeg synes vi lige skulle holde sex-pause i dag, men så kunne vi alligevel ikke holde fingrene fra hinanden. Ville i foreslå vi tog den med ro, eller sker der ikke noget ved vi har sex, selvom jeg er let øm?

Har også undret mig over, om der er evolutionære grunde til vores pludselig stigende sexlyst under projekt baby. Om kroppen er blevet klar over, at der er udsigt til at føre generne videre, og derfor kvitterer med mere sexlyst. Ja, blot en strøtanke.

Kan det også eventuelt være et problem vi bruger glidecreme? Jeg er rimelig stram og bliver normalt ikke ret våd, selvom jeg er meget tændt, så det er nødvendigt. Men tænker om det er det der kan genere, når vi nu dyrker sex hver dag?

Håber det er okay jeg lige bruger jer som sex-brevkasse 

Brug du bare væk

Vil da også sige, at har I lyst til sex hver dag, så sker der intet ved det, heller ikke selvom I bruger glidecreme.
Og ja..tanken om formering kan sagtens sætte ekstra lyst i hormonerne.
At du bliver øm afgør ikke hvor tit I gør det, men hvor meget I går til den NÅR I gør det LOL
Men tror vi alle har oplevet at føle sig godt "brugt" efter meget aktiv sex...både mænd og kvinder
Men, nu må du lige huske at fortælle din mand, at din sexlyst kan forandre sig til nul og nix-pille, hvis du først bliver gravid. Sådan er de rnemlig nogle kvinder der får det. Ligeledes kan den i en periode efter fødslen forsvinde.
Så får han ikke et chok hvis det sker, ikke dermed AT det sker, men det kan altså ske.
SÅ må han og du tage den med ro...sexlysten skal nok komme tilbage, men kan altså tage sin tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.