Ja, kan man egentlig det? Kæresten og jeg har det meste af vores forhold haft sex en 3-4 gange om ugen, haft en dag eller to uden nogen og så oralsex. Jeg har ikke haft lyst til mere sex end dét, og har ikke noget problem med, at han onanerer de dage, vi ikke laver noget. Kan jo også godt selv lide at gøre det selv en gang imellem
Men siden vi begyndte på Projekt Baby, har vi bare været duracell kaniner! Hehe. Eller ja. Vi har sex hver dag nu. Det mærkelige er, at vores sexliv lige pludselig er blevet meget bedre, siden vi gik i gang med projekt baby. Og hvor jeg før måske kun havde lyst de 3-4 gange om ugen, og nogen af gangene mere gjorde det af pligt end lyst, er jeg pludselig tændt hele tiden, det samme er min kæreste. Så vi har gladeligt sex hver dag, forkæler hinanden. I går overraskede jeg ham ved at klæde mig frækt på, da han kom hjem.
Men kan man have for meget sex? I morges, da jeg skulle intimbarbere mig, kunne jeg mærke jeg var lidt øm, og mine skamlæber var let hævede. Kan det skyldes for meget sex? Og er det bedst så lige at holde en dags pause? Jeg havde faktisk sagt, at jeg synes vi lige skulle holde sex-pause i dag, men så kunne vi alligevel ikke holde fingrene fra hinanden. Ville i foreslå vi tog den med ro, eller sker der ikke noget ved vi har sex, selvom jeg er let øm?
Har også undret mig over, om der er evolutionære grunde til vores pludselig stigende sexlyst under projekt baby. Om kroppen er blevet klar over, at der er udsigt til at føre generne videre, og derfor kvitterer med mere sexlyst. Ja, blot en strøtanke.
Kan det også eventuelt være et problem vi bruger glidecreme? Jeg er rimelig stram og bliver normalt ikke ret våd, selvom jeg er meget tændt, så det er nødvendigt. Men tænker om det er det der kan genere, når vi nu dyrker sex hver dag?
Håber det er okay jeg lige bruger jer som sex-brevkasse 
Anmeld