Stor puslestation med bad, made- og pusleplads.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.091 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2010

DK

Jeg har købt denne puslestation til Kirstine i maj, men hun har aldrig leget med den, da hun nok var lidt for gammel da hun fik den, og for høj så hun skal bukke sig for meget for at "nå". (hun er 1,28 cm. nu) 

Man kan hælde vand i badekarret, der kan pusles på den modsatte side på den blå "madras", og så kan der mades i den stol der sidder på siden. Der er et lille skab nedenunder med bøjler til tøj. Der følger masser af "krukker, tandbørste, sæbe" osv. med! Se billederne!

Intet er gået i stykker og den er så fin som ny da Kirstine som sagt ikke rigtig har brugt den. Den ville blive en rigtig god julegave! Jeg har desværre ikke den kæmpe store kasse til den længere.

Nypris 599 kr. Jeg vil sælge for 300 kr, og kun til afhentning, da den er alt for stor til at sende. Den er på størrelse med et af de der legekøkkener!

Jeg sælger også en højstol til dukke! Jeg kan ikke huske hvad jeg har givet for den! Den er ikke i stykker eller lign. Jeg tænker 40 kr. til afhentning, eller til samlet pris på 325 kr. hvis man køber begge ting!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

DK

hej

Jeg så den lige på tilbud i BR til 450 kr. Derfor vil jeg nu sælge den til 225 kr!

Jeg er ofte i Århus, og kan godt komme forbi der med den, evt. mod et mindre ekstra gebyr hvis man bor laaaangt fra alfavej/centrum

Anmeld

14. december 2010

DK

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.