Jeg har købt denne puslestation til Kirstine i maj, men hun har aldrig leget med den, da hun nok var lidt for gammel da hun fik den, og for høj så hun skal bukke sig for meget for at "nå". (hun er 1,28 cm. nu)
Man kan hælde vand i badekarret, der kan pusles på den modsatte side på den blå "madras", og så kan der mades i den stol der sidder på siden. Der er et lille skab nedenunder med bøjler til tøj. Der følger masser af "krukker, tandbørste, sæbe" osv. med! Se billederne!
Intet er gået i stykker og den er så fin som ny da Kirstine som sagt ikke rigtig har brugt den. Den ville blive en rigtig god julegave! Jeg har desværre ikke den kæmpe store kasse til den længere.
Nypris 599 kr. Jeg vil sælge for 300 kr, og kun til afhentning, da den er alt for stor til at sende. Den er på størrelse med et af de der legekøkkener!
Jeg sælger også en højstol til dukke! Jeg kan ikke huske hvad jeg har givet for den! Den er ikke i stykker eller lign. Jeg tænker 40 kr. til afhentning, eller til samlet pris på 325 kr. hvis man køber begge ting!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld