Er der nogen der også har prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2010

rlkb

Hej med jer

Min kæreste og jeg gik igang med projektbaby i starten af september, og der havde jeg været på p piller i 5 år.

Da jeg skulle teste i vores 2. forsøg, var testen negativ, men ingen mens. Da jeg var gået 14 dage over tid, samtidige med at jeg havde smerter i underlivet, kontaktede jeg lægen. Jeg blev undersøgt for; underlivsbetændelse, klamydia og gonokokker og graviditet uden for livmoderen. Men ingenting, hun målte endda betændelses procenten i mit blod. Fik lavet en gynækologisk undersøgelse, og hun rørte/hev i mine æggeledere, som var ømme. Men ingen ting var der. Ugen efter fik jeg mens.

Men da mens stoppede kom smerterne igen, og de har været der hverdag siden. Det er nu 14 dage siden min mens stoppede. Er der nogle der har prøvet noget lignende? Min læge mener at det "bare" er naturligt at ha ondt når man ikke har haft ægløsning i 5 år.

Men kan det virkelig passe at jeg skal ha ondt/være øm hverdag i så lang tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

N1

Umiddelbart tror jeg altså ikke det er normalt at man skal have ondt i underlivet HVER dag, og da slet ikke på den måde 

Håber du finder ud af det 

Anmeld

11. december 2010

rlkb

NO skriver:

Umiddelbart tror jeg altså ikke det er normalt at man skal have ondt i underlivet HVER dag, og da slet ikke på den måde 

Håber du finder ud af det 

Nej, det mener jeg heller ikke. Min læge sagde at det var normalt, at det "værkede" lidt dernede, når man havde været på p piller så længe. Men må prøve at blive henvist til en gynækolog :-)

Anmeld

11. december 2010

rlkb

Er der virkelig ingen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

11. december 2010

birthee

Altså jeg var på p-piller i 8 år inden jeg smed dem, da vi ville være forældre... Efter jeg stoppede med dem, havde jeg overhovedet ikke de smerter som du skriver - tror bestemt ikke man skal have ondt når man stopper med p-piller... Hvis du bliver ved med at have ondt, ville jeg nok prøve at snakke med en gynækolog, de ved jo lige en del mere om underlivet end den almindelige læge...

Rigtig god bedring, og  for at dine smerter går over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.