Få veer til at tiltage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. december 2010

FruHolm <3

Jeg er nu 37 + 6, var afsted på fg 34 + 2 med veer hvor jeg blev indlagt natten over, det gik så i sig selv næste dag. nu har jeg haft mange slemme plukkeveer og indimellem veer i næsten 3 uger, var afsted med lidt flere veer i mandags, hvor de sagde der nok maks gik 1 uge før jeg fødte, dels fordi jeg ikke har mere livmoderhals, og fordi han er sunket helt ned og ikke kan komme længere før han kommer ud og så synes de han var rimelig stor. det føles konstant som om han prøver at mase sig ud.

Nu er det så jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogen idéer til hvordan jeg lige giver det sidste skub så fødslen kan komme igang?

håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har desværre ingen råd, men kigger lige med da jeg også har veer der bare skal tage til.

Anmeld

11. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Jeg har desværre ingen råd, men kigger lige med da jeg også har veer der bare skal tage til.

okay du har også termin 2 dage efter mig

Anmeld

11. december 2010

Benjamins'mor

sarah Foged skriver:

okay du har også termin 2 dage efter mig

Ja, så jeg også lige.

Anmeld

11. december 2010

FruHolm <3

281210 skriver:

Ja, så jeg også lige.

Anmeld

11. december 2010

Topp

jeg hopper med på vognen som "lurer" vil også gerne have sat helt gang i det NUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

11. december 2010

mustafa ali can

den gang da jeg skulle føde min den store søn, havde jeg sådan lyst til at gøre hele huset rent, da jeg sagde det til min veninde sagde hun, at jeg nok skal føde snart og jeg fødte ham 3 dage efter jeg havde gjort rent. min veninde havde det også sådan med at gøre huset rent hun mødte også sin søn 3 dage efter. men jeg håber du snart føder og alt går godt men vi må håbe at du kommer hjem inden jul så i alle kan holde jul med den lille hvis du har født på det tidspunkt held og lykke fremovergod jul

Anmeld

11. december 2010

FruHolm <3

mustafa ali can skriver:

den gang da jeg skulle føde min den store søn, havde jeg sådan lyst til at gøre hele huset rent, da jeg sagde det til min veninde sagde hun, at jeg nok skal føde snart og jeg fødte ham 3 dage efter jeg havde gjort rent. min veninde havde det også sådan med at gøre huset rent hun mødte også sin søn 3 dage efter. men jeg håber du snart føder og alt går godt men vi må håbe at du kommer hjem inden jul så i alle kan holde jul med den lille hvis du har født på det tidspunkt held og lykke fremovergod jul

okay så kunne jeg have født mange gange nu, for har de sidste uger haft en syg trang til hovedrengøring puhaa.

håber snart han kommer ud  for det bliver inden jul

Anmeld

11. december 2010

Isabella_mor

og hvis det ikke hjælper at gøre dit hus rent kan du jo komme herhjem og fortsætte....  ^_^ tihi...

ej..

jeg har hørt at søde sager skulle hjælpe godt til med at fodre veerne...

Anmeld

11. december 2010

SussieThyssen

sarah Foged skriver:

Jeg er nu 37 + 6, var afsted på fg 34 + 2 med veer hvor jeg blev indlagt natten over, det gik så i sig selv næste dag. nu har jeg haft mange slemme plukkeveer og indimellem veer i næsten 3 uger, var afsted med lidt flere veer i mandags, hvor de sagde der nok maks gik 1 uge før jeg fødte, dels fordi jeg ikke har mere livmoderhals, og fordi han er sunket helt ned og ikke kan komme længere før han kommer ud og så synes de han var rimelig stor. det føles konstant som om han prøver at mase sig ud.

Nu er det så jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogen idéer til hvordan jeg lige giver det sidste skub så fødslen kan komme igang?

håber der er nogen der kan hjælpe

Egentligt er der ikke så meget I kan gøre.
Gå lange ture, gør rent, gå på trapper og så masser af god sex.
Når tiden er inde, så går det igang af sig selv for de fleste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.