øøøøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. december 2010

vanilla

havde en tråd med en test i går som en del af jer mente var positiv... testede så igen i morges med to forskellige og de bare negative

ved ikke hvad jeg skal tro nu

er der stadig håb for mig ??? den i går var jo meget sent om og komme og var oppe og nat tisse da jeg døjer med og holde mig så kan det var årsagen ??? er virkelig trist lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

vanilla

slet ingen som har en ide om vi kan håbe lidt i nu ???

Anmeld

11. december 2010

SSL

Hej, det er pudsigt, var herinde udelukkende for at finde sådan en tråd, jeg tog en næsten usynlig positiv torsdag aften, men fredag og idag er testene negative men, jeg har slet ikk symt. På mens, så jeg har intet råd, men følger med i tråden! Og sikke noget, har selv været så ulykkelig siden de to negative :/ men de er ikk negative så tydeligt som de plejer.. Jeg krydser for dig :-)

Anmeld

11. december 2010

vanilla

SSL skriver:

Hej, det er pudsigt, var herinde udelukkende for at finde sådan en tråd, jeg tog en næsten usynlig positiv torsdag aften, men fredag og idag er testene negative men, jeg har slet ikk symt. På mens, så jeg har intet råd, men følger med i tråden! Og sikke noget, har selv været så ulykkelig siden de to negative :/ men de er ikk negative så tydeligt som de plejer.. Jeg krydser for dig :-)

føler med dig  puhaa det er rigtig hårdt.. hvornår skulle din mens komme ?? jeg har rigtig mange niv i underlivet både fortil og over mod lænden.. og trætheden er rigtig slem.. plus man helt har tabt humøret pga de negative tests.. er der skygge streger siden du skriver de ikke er så negative som de plejer ??  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.