Hvorfor sker sådan noget altid for mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Marco2

Igår skulle jeg til RytmeRangle. Jeg skulle ha' en med fra min MG. Det var første gang hun skulle med. Vi kører fint derind, synger og danser i 45 min og skal så hjemad igen. Vi pakker ungerne ind i blien, og lukker dørene for derefter at ville sætte os ind i bilen....!!! MEn så har bilen sgu LÅST sig selv!!!!!! 8( 8D Og jeg havde selvf. lige smidt nøglerne over på forsædet, for de var lidt i vejen da jeg skulle ha sat Em fast... Ai men hvad fa*$%&€ er det for en lortebil. Har lige haft den på værksted fordi jeg havde problemer med centrallåsen... Ja det skal jeg da lige love for de har fikset fint. Nu låser den af sig selv.... Nå, men det var jo da noget pis, at vi så stod udenfor bil og ungerne var indeni. Jeg ringede til kæresten, men han skulle jo lige hele vejen hjem først og hente reservenøglen. EMily blev mere og mere ked inden i bilen, så vi ringede efter Falck. Var dælendundemæ tæt på at knuse en rude.... >( Nå, men kæreste havde trådt klampen i bund så han kom forholdsvis hurtigt, så vi ku' få låst bilen op og komme ind til de stakkels unger!!! Så nu skal jeg ha' ringet til værkstedet og sagt at jeg gerne liiiiige vil ha' dem til at kigge på bilen igen, for det har de sgu da vist ikke fået lavet ordentligt. Sikke en oplevelse.:'( AG - som nu ALTID har bilnøglerne på sig når jeg skal ud at køre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

linemus

Aj for katten! Det er min store skræk - at låse ungerne inde i bilen. Jeg sørger altid for at have nøglerne på mig, eller lade fordøren stå helt åben. Men jeg er også så nervøst anlagt :D Godt at kæresten kunne komme jer til undsætning forholdsvis hurtigt. Det er bare grimt med grædende babyer :'( Knus Line

Anmeld

19. februar 2008

birgittemarie

PUHA! Det var dog en frygtelig oplevelse :'( Og så fandt jeg lige ud af, at jeg slet ikke har fået meldt tilbage til DIG om i morgen!! Distræte kugle og UNDSKYLD!!!! Jeg har ledt og ledt efter muligheder for at komme - er jo et snøvl og en fattigmås, så har aldrig fået mig et kørekort og er derfor afhængig af husbond, som jeg ellers har bearbejdet kraftigt for at få til at tage fri fra arbejde og køre mig ind til dig, men han vil ikke :( Så ville jeg sove hos min mor i Århus i aften og kaste mig ud i de gule busser med barnevognen i morgen tidlig, men hendes lejer har lige fået skoldkopper, så det tør jeg ikke :'( ØØØV! Nu håber jeg bare, at vi kan aftale et babymøde i en weekend en anden gang! Jeg vil gerne holde det, men ved ikke, om I har lyst til at tage helt til Ebeltoft for det... Det må vi tale om en anden gang. Jeg håber, I får en dejlig dag og vi vil ærgre os gule og blå herhjemme i mellemtiden... Kh Birgitte

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

Hej AG!

PUHA for en led oplevelse!
Så kan man bare stå udenfor og se til, mens ungen bliver mere og mere ked af det!

Ej - Hvor ledt! men godt at I alle "overlevede"!

Trine

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

arrrrk marco....vildt drama...ja jeg havde baldret ruden, det er helt sikkert...og jeg havde himlet totalt over det møgværksted...ja de var fandme komme til at betale alt hvad jeg kunne rippe dem for...sådan nogle idioter....

aj hvor var det godt du fik ungerne ud...det er godt nok min store skræk...øv for en omgang....

knus fra sloggi...som lige rasede på dine vejne

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

aaiiiiii
fuck for en oplevelse..
min veninde har oplevet det samme, så mine nøgler har jeg ALTID på mig!!!! de får ikke lov til at være i bilen uden mig..
min far som har forstand på biler, siger at sådan kan de altså bare gøre lige pludseligt..
så advarsel til ALLE!!!!!!!
husk endelig jeres nøgler eller ha en åben dør..

karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.