Igår skulle jeg til RytmeRangle. Jeg skulle ha' en med fra min MG. Det var første gang hun skulle med. Vi kører fint derind, synger og danser i 45 min og skal så hjemad igen. Vi pakker ungerne ind i blien, og lukker dørene for derefter at ville sætte os ind i bilen....!!! MEn så har bilen sgu LÅST sig selv!!!!!! 8( 8D
Og jeg havde selvf. lige smidt nøglerne over på forsædet, for de var lidt i vejen da jeg skulle ha sat Em fast... Ai men hvad fa*$%&€ er det for en lortebil. Har lige haft den på værksted fordi jeg havde problemer med centrallåsen... Ja det skal jeg da lige love for de har fikset fint. Nu låser den af sig selv....
Nå, men det var jo da noget pis, at vi så stod udenfor bil og ungerne var indeni. Jeg ringede til kæresten, men han skulle jo lige hele vejen hjem først og hente reservenøglen. EMily blev mere og mere ked inden i bilen, så vi ringede efter Falck. Var dælendundemæ tæt på at knuse en rude.... >( Nå, men kæreste havde trådt klampen i bund så han kom forholdsvis hurtigt, så vi ku' få låst bilen op og komme ind til de stakkels unger!!! Så nu skal jeg ha' ringet til værkstedet og sagt at jeg gerne liiiiige vil ha' dem til at kigge på bilen igen, for det har de sgu da vist ikke fået lavet ordentligt.
Sikke en oplevelse.:'(
AG - som nu ALTID har bilnøglerne på sig når jeg skal ud at køre....
Anmeld