Sover I også dårligt?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. december 2010

piadas

Jeg har været heldig i min graviditet og ikke fejlet noget, så jeg skal ikke klage, men de sidste par uger, synes jeg godt nok, jeg er begyndt at sove dårligt. Jeg starter med at ligge på den ene side, og på et tidspunkt i løbet af natten vågner jeg så og har ondt i hoften, fordi jeg har ligget i den position for længe! Så vender jeg mig selvfølgelig om på den anden side, men det ender på samme måde. Æj, jeg savner at kunne ligge på maven - eller bare som det passer mig! Oveni det skal jeg tisse 1-2 gange om natten, og det passer som regel med, at jeg vågner anden gang lidt over kl. 5 og kan så ikke falde i søvn igen. Æv æv æv, især når man gerne vil sove længe, når det som idag er weekend. Det resulterer jo så bare i, at om aftenen sover jeg sjældent senere end kl. 21. Det er kun hvis jeg sidder ved computeren eller laver et eller andet, at jeg kan holde mig vågen. Hvis først jeg får lagt mig i sofaen eller i sengen med fjernsynet tændt er det bare godnat!

Har I det også sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Diana...

Ja jeg sover også rigtig dårlig men det fordi jeg synes min mave er så øm og så har jeg så meget uro i kroppen så jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal vende. Jeg SAVNER også at ligge på maven  og skal også op og tisse et par gange om natten + Lucas sover stadig ikke igennem så han vågner også 1-4 gange om natten  Og han står op kl 5 så jeg skal være heldig hvis jeg kan holde mig vågen til kl 20. 

Knus Diana

Anmeld

11. december 2010

Svane83

Hej 

Du er ikke alene, jeg sover absolut heller ikke så tungt og godt som jeg gjorde før.

Jeg har samme problem som dig, kan ikke rigtig finde hvile på siden i længere tid bliver simpelthen øm i hofte og ribben (som om baby rutsjer ned og ligger i samme side og det trykker altså. Jeg kan stadig ligge en smule på ryggen hvilket nogen gange aflaster lidt, men så snorker jeg som en havne arbejder og vækker mig selv som regl.

Tisseriet er også træls og jeg har også rigtig svært ved at falde i søvn efter jeg har været oppe der ved en 5 - 6 tiden, især fordi min lillepige har fået en vane med at begynde at rumstere rundt derinde efter jeg været oppe der sidste gang om morgen og det er altså svært at falde i søvn når baby lave zumba indvendig.

Løsning... tja hvis du finder den hvisker du den så ikke lige til mig?

Jeg vil bage lidt julekager indtil manden og hundene som ligger og snork bobler vågner" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />

>:<Carina

Anmeld

11. december 2010

Karina84

Åhr ja jeg synes også det er svært at sove.... Har det helt på samme måde som dig, kan kun ligge på siden og der ligger jeg bare heller ikke særlig godt... Det føles som om bettemanden presser mine ribben og de ting og sager der er indeni kroppen med ned, og når man så vil vende sig, amen så blir der rykket rundt på det hele igen....
Vågner også der ved en 5 tiden, og der vågner han som regel også og vil mosle rundt... Har så og lige fået reddet mig en forkølelse, så det gør det bestemt heller ikke nemmere at sove!

Ih altså! men vi kan jo ligeså vænne os til det der med at få for lidt søvn

Anmeld

11. december 2010

CA

Ih nej her sover vi også dårligt! Det samme som du beskriver med hoften. Og lænden - den gør bare så ondt!! Derudover har den daglige halsbrand ved aftentid som regel udviklet sig til voldsom kvalme OG jeg er lige blevet forkølet for 117. gang i den her graviditet. Tisseriet slipper jeg heller ikke for - baby vågner gerne ved 4-5 tiden og bruger enten den lækre blære til hoppepude eller headbanger i den Når jeg endelig sover snakker(og nogle gange råber) jeg så meget i søvne at Martin ike kan sove for mig Stakkels mand. Og vi plejer at være kendt for at være det par ingen kan vække... Det slut

Men ja, endnu en lille pris for 1 stk. dejlig baby til levering om maks 7 uger(hvis jeg går over tid og skal sættes i gang). Håber på der bare er 4 uger til jeg skal holde den lille

Anmeld

11. december 2010

PeruBaby

Her er søvn... eller mangel på samme også blevet et problem. De kloge siger jo at man lige så godt kan vende sig til at skulle op et par gange hver nat - lige nu for at tisse - men senere selvfølgelig for at give den lille mad etc. - Meeeeen det kunne nu også bare være dejligt at få lov til at sove lidt de sidste 1-2 mdr! Jeg har egentlig ikke ondt nogle steder af at ligge, men kan tit ikke falde i søvn igen efter at jeg har været på toilettet... så det med kun at sove til kl. 4.00-5.00 kender jeg ALT for godt

Anmeld

11. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Jeg har været heldig i min graviditet og ikke fejlet noget, så jeg skal ikke klage, men de sidste par uger, synes jeg godt nok, jeg er begyndt at sove dårligt. Jeg starter med at ligge på den ene side, og på et tidspunkt i løbet af natten vågner jeg så og har ondt i hoften, fordi jeg har ligget i den position for længe! Så vender jeg mig selvfølgelig om på den anden side, men det ender på samme måde. Æj, jeg savner at kunne ligge på maven - eller bare som det passer mig! Oveni det skal jeg tisse 1-2 gange om natten, og det passer som regel med, at jeg vågner anden gang lidt over kl. 5 og kan så ikke falde i søvn igen. Æv æv æv, især når man gerne vil sove længe, når det som idag er weekend. Det resulterer jo så bare i, at om aftenen sover jeg sjældent senere end kl. 21. Det er kun hvis jeg sidder ved computeren eller laver et eller andet, at jeg kan holde mig vågen. Hvis først jeg får lagt mig i sofaen eller i sengen med fjernsynet tændt er det bare godnat!

Har I det også sådan?

søde pia, jeg har det på PRÆSIS samme måde.. udover ondt i hofter  og armen sover da man os har ligget på den, så jeg SÅ ondt forneden, jeg tisser mindst 4 gange om natten og bare det at rejse mig giver av av forneden og føler at vende sig is engen er som at kaste kroppen fra den ene siden til den anden-. så sengen næsten ryster..

og så er jeg begyndt at sige små lyde om natten og små snorke ifølge min mand.. hehe

3 uger og 3 dage til termin.. på nedtælling

Anmeld

13. december 2010

piadas

Hæhæ, hvor er det dejligt at høre, at jeg ikke er alene....eller altså det mener jeg jo heller ikke! Jeg ville jo ønske, at I allesammen sov rigtig dejligt UDEN ømme hofter, natlige tisseture osv.

Jeg havde ellers bestemt mig for, at jeg skulle sove rigtig meget i slutningen af denne graviditet, for jeg kan godt huske lidt af hvor meget søvnunderskud, man kommer i, når først baby er kommet ud! Hmmm, det bliver vist ikke rigtig til noget.

Igår forsøgte jeg mig med at tage en lur over middag, men det finder jeg bare ALDRIG ud af...jeg kan bare IKKE sove midt på dagen! ØV øv øv!

Det eneste gode ved det, er vel at vi allesammen er i træning, når vores små babyer er kommet til verden, så nu kan de bare snart komme an!

Det varer heller ikke længe, før vi skal til at puste vestøv afsted efter de første i gruppen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.