Kan Tristan lege idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2008

rlyn

Jeps...det er der en dreng som lige har spurgt om :D Han og hans storesøster stod ved vores dør og spurgte forsigtigt, om Tristan kunne komme ned og lege. De er 10 og 8, og de elsker at lege med Tristan.

Er det ikke bare sødt (L) Jeg syntes det var helt fantastisk, at de kom og spurgte om det.
Tristan kunne nu ikke lege, for han og Sef er lige kørt afsted ind til byen for at hygge - mens jeg læser biologi (jordbundsanalyse +o()
Det gider jeg da SÅ meget, når Sef og Tristan er taget ind til byen for at hygge :(

Håber I alle har haft en fantastisk weekend i det gode vejr :)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Munder

nåååå, det var da sødt af de unger:)

ja, om nogle år, er det en realitet, at vores unger selv render rundt og spørger om XXX kan lege.

håber det går godt med læsningen???+o( det lyder ikke særlig spændende - men jeg har nu aldrig været til naturfaglige fag)

knus
Dorte

Anmeld

31. august 2008

st

Hvor skønt. Det var da sødt af dem.

Nej det varer ikke længe inden de kommer og siger: "Mor, Jeg smutter lige over til Jan og Arne og roder lidt knallert."

Ha ha.

Jeg er nu ikke misundelig over det med læsningen. Slet ikke biologi, det var ikke lige favoritten.

Knus herfra.

Anmeld

1. september 2008

rlyn

Tak for jeres svar :)

Og ja, det går fint med læsningen. Elsker biologi - men jordbundsanalyse er ikke lige favoritten. Giv mig noget etologi, ernæring og genetik (L)

Knus
Rikke
...som skal til at læse dansk analyse og se Robinson senere.

Anmeld

1. september 2008

Charlie

Ej hvor sødt. Det er da sådan noget der bare varmer en mors hjerte (L)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.