Sengetøj 200x220 kronborg lux (LAGT TIL SIDE)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.069 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2010

PernilleB

Vi fik i julegave 2 sæt sengetøj i str. 220x200 med 2 pudebetræk i hver pk. pg nu er den gaven var fra desværre død, og hun tog bonnen med sig i graven.. Og vi har ikk dobbelt dyne..

Farve: sort m meget mørke mønster.

Ny pris: ca. 449 kr.

Giv et bud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

MissGeoh

PernilleB skriver:

Vi fik i julegave 2 sæt sengetøj i str. 220x200 med 2 pudebetræk i hver pk. pg nu er den gaven var fra desværre død, og hun tog bonnen med sig i graven.. Og vi har ikk dobbelt dyne..

Farve: sort m meget mørke mønster.

Ny pris: ca. 449 kr.

Giv et bud..

Hvad havde du tænkt?

Anmeld

10. december 2010

qp

Har nøjagtig samme sengesæt som jeg var så heldig at købe på tilbud for 1,5 år siden - vildt jeg husker det men det var en lidt speciel dag Og det er fantastisk, det sengesæt der !!!!

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

MissGeoh skriver:

Hvad havde du tænkt?

Hmm... tjaaa, tjo... for begge eller det ene..??

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

PernilleB skriver:

Hmm... tjaaa, tjo... for begge eller det ene..??

Åh ved det ikke helt. Har faktisk det samme sæt hjemme, men man kan jo altid bruge mere sengetøj, da det jo er dyrt at købe i butikkerne til sådan en stor dyne.

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

MissGeoh skriver:

Åh ved det ikke helt. Har faktisk det samme sæt hjemme, men man kan jo altid bruge mere sengetøj, da det jo er dyrt at købe i butikkerne til sådan en stor dyne.

Det er RØV dyrt..!! fatter heller ikk min kærestes mormor ville bruge så mange penge...

tja vi kan sige 300 for begge og vi deler portoen og i de 300 er min halvdel  a portoen..??? jeg kigger lige hva det koster a sende dem..

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

PernilleB skriver:

Det er RØV dyrt..!! fatter heller ikk min kærestes mormor ville bruge så mange penge...

tja vi kan sige 300 for begge og vi deler portoen og i de 300 er min halvdel  a portoen..??? jeg kigger lige hva det koster a sende dem..

Ja det er bare alt for dyrt sådan noget. Jeg fik mit af min farmor i julegave for 2 år siden tror jeg. og  har bare været glad for det.

Det lyder bare super, men kunne vi evt finde ud af at det kunne blive i januar? Pengene er ikke sååå store lige nu pga julegave køb. 

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

MissGeoh skriver:

Ja det er bare alt for dyrt sådan noget. Jeg fik mit af min farmor i julegave for 2 år siden tror jeg. og  har bare været glad for det.

Det lyder bare super, men kunne vi evt finde ud af at det kunne blive i januar? Pengene er ikke sååå store lige nu pga julegave køb. 

Jo det kan vi godt sige.. ligger det til side til dig..

Det koster 75 kr a sende og det deler vi.. Skriv til mig når du har penge så finder vi ud a det der fra...

Anmeld

10. december 2010

MissGeoh

PernilleB skriver:

Jo det kan vi godt sige.. ligger det til side til dig..

Det koster 75 kr a sende og det deler vi.. Skriv til mig når du har penge så finder vi ud a det der fra...

Det lyder bare rigtig rigtig godt.

Mange tak.

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

MissGeoh skriver:

Det lyder bare rigtig rigtig godt.

Mange tak.

Selv tak.. go jul..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.