Nu kommer alle baby-spørgsmålene på ny......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Kaufie

Beklager, men nu er det så min tur til at trække på jer erfarne mødre, der forhåbentlig husker bedre end jeg selv....

Lillesøster sover utrolig meget - er max vågen 1/2 times tid af gangen før hun døser hen igen...... I nat sov hun fx fra kl 1 (spiste stort set fra kl 23-1) hvorefter hun sov til kl 5.30, fik lidt bryst og boblede videre til 7.30, hvor hun fik lidt mere bryst, blev skiftet og sov til kl 11. Så havde vi en lille vågen time med hyggesnak, påklædning og amning før hun tog et par timer igen.....Og sådan har det kørt resten af dagen.... 

Hun spiser godt til når hun er vågen - og havde taget 50 g på siden fødslen da vi havde besøg af SP i går - men er det normalt de sover SÅ meget som nyfødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Lise

Ja, det har både Simon og Casper gjort... Simon vågnede mere op efter 2-3 uger, men Casper har altid sovet meget..

Så længe hun tager på, så er det ikke noget problem.

Anmeld

10. december 2010

Mary

Jeg tror bare du skal nyde det. Det kan vende lige pludselig! Jeg vil mene det er helt fint så længe hun ikke er døsig i vågen tilstand, og spiser og har fin kontakt. Jeg synes det lyder rart med sådan en sovebjørn  

Anmeld

11. december 2010

bette

det gjorde simone også.. jeg følte slet ik vi havde fået en baby fordi hun bare sov hele tiden :) men det skal nok ændre sig.. nu er hun meget mere vågen

Anmeld

11. december 2010

ivfmarie

Nyd det!! Det skal nok gå over igen, og så kommer du til at savne det 

Anmeld

11. december 2010

BellaT

Ja, det gjorde både Phillip og Malia i starten. Og familien stod jo og trippede. Hvornår vågner han/hun?! Vågn nu op!

Sp mente at det kunne skyldes at de kom lidt tidligere end termin. Men det vides ikke.

Så længe lillesøster er nærværende og kontaktsøgende i vågen tilstand, så er det ikke noget problem. Og hvis hun bliver gul skal man jo også lige reagere, for så kan det være pga gulsot at hun er træt jo.

NYD DET!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.