Jeg ved ikke hvad jeg skal tro!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Anonym trådstarter

Inden for den sidste uge der sket nogen ting i min krop.  1 morgen havde jeg kvalme og det gik hurtig væk igen. 

Min blære bliver hurtig fyldt og ikke fordi jeg synes jeg render på toilet tit. Render heller ikke på toilet om natten endnu. 

Jeg er tilgengæld begyndt have enormt meget afføring inden for den sidste uge, kan det være tegn på noget inde i kroppen på mig? At der udvides hvis jeg nu er gravid? 

Kan det være tegn på graviditet med så meget afføring? Ikke for at gå i detaljer, men normalt kommer jeg af med afføring ca hver 2. dag. Jeg tænker det kunne have noget med graviditet at gøre? 

Er der nogle af jer piger der har haft noget lignende og så været gravide alligevel? Jeg skal dog først teste i næste weekend.

Tvivler et sted på at den slet ikke er her denne gang, da jeg 2 gange i denne uge har testet negativ, kan det nå og ændre sig til positiv op til testdagen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Benjamins'mor

Nu kan jeg ikke rigtigt svare på ret meget af det.

Men har dog aldrig nogensinde hørt om at man skulle få mere afføring pågrund af graviditet. Jeg fik derimod forstoppelse.

Anmeld

10. december 2010

Kay

jeg mener at havde læst noget om det i den store baby bog... men mener det først var senere i "forløbet"

Anmeld

10. december 2010

Maja!

Anonym skriver:

Inden for den sidste uge der sket nogen ting i min krop.  1 morgen havde jeg kvalme og det gik hurtig væk igen. 

Min blære bliver hurtig fyldt og ikke fordi jeg synes jeg render på toilet tit. Render heller ikke på toilet om natten endnu. 

Jeg er tilgengæld begyndt have enormt meget afføring inden for den sidste uge, kan det være tegn på noget inde i kroppen på mig? At der udvides hvis jeg nu er gravid? 

Kan det være tegn på graviditet med så meget afføring? Ikke for at gå i detaljer, men normalt kommer jeg af med afføring ca hver 2. dag. Jeg tænker det kunne have noget med graviditet at gøre? 

Er der nogle af jer piger der har haft noget lignende og så været gravide alligevel? Jeg skal dog først teste i næste weekend.

Tvivler et sted på at den slet ikke er her denne gang, da jeg 2 gange i denne uge har testet negativ, kan det nå og ændre sig til positiv op til testdagen? 

har det på nøjagtig samme måde.. selvom jeg også har ømme bryster..

sidst jeg havde det sån var jeg gravid.. endte dog i en sa!
men jeg går normalt heller ikke på toilettet mere end et par gange i ugen.. men gør det hver dag lige nu! så ved ikke med sikkerhed at jeg er gravid, men sidst jeg havde det sån var jeg!
 for at vi begge er

Anmeld

10. december 2010

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

har det på nøjagtig samme måde.. selvom jeg også har ømme bryster..

sidst jeg havde det sån var jeg gravid.. endte dog i en sa!
men jeg går normalt heller ikke på toilettet mere end et par gange i ugen.. men gør det hver dag lige nu! så ved ikke med sikkerhed at jeg er gravid, men sidst jeg havde det sån var jeg!
 for at vi begge er

Jeg håber virkelig der er gevinst, men vil heller ikke håbe for meget.. 

Igen ikke for at komme i detaljer, ja så gør det faktisk en smule ondt når jeg skal af med afføring, er det mon forstoppelse eller? 

Jeg  alt hvad jeg kan. Hvornår skal du teste?

Anmeld

10. december 2010

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg mener at havde læst noget om det i den store baby bog... men mener det først var senere i "forløbet"

Det er slet ikke til at finde rundt i. Det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan det er med symptomer. 

Hmm.

Anmeld

10. december 2010

Maja!

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig der er gevinst, men vil heller ikke håbe for meget.. 

Igen ikke for at komme i detaljer, ja så gør det faktisk en smule ondt når jeg skal af med afføring, er det mon forstoppelse eller? 

Jeg  alt hvad jeg kan. Hvornår skal du teste?

jeg ved faktisk ikke om man kan kalde det for forstoppelse, men kende det alt for godt!
Sikke en snak man kan sidde og have om lort, og så ret faktisk tage det dybt seriøst.. hehe

Nej jeg vil heller ikke håbe for meget..
jeg skal teste på torsdag.. syntes der er alt for lang tid til, og vil gerne indrømme at jeg testede imorges, den var selvfølgelig negativ.. så må nok væbne mig med tålmodighed, selvom det ikke er min stærke side..

hvad med dig? hvornår præcis kan du teste?

Anmeld

10. december 2010

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

jeg ved faktisk ikke om man kan kalde det for forstoppelse, men kende det alt for godt!
Sikke en snak man kan sidde og have om lort, og så ret faktisk tage det dybt seriøst.. hehe

Nej jeg vil heller ikke håbe for meget..
jeg skal teste på torsdag.. syntes der er alt for lang tid til, og vil gerne indrømme at jeg testede imorges, den var selvfølgelig negativ.. så må nok væbne mig med tålmodighed, selvom det ikke er min stærke side..

hvad med dig? hvornår præcis kan du teste?

Ja det er utrolig man kan snakke om sådan et emne og så være seriøs. 

Jeg skal teste næste weekend, søndag. 

Anmeld

10. december 2010

Maja!

Anonym skriver:

Ja det er utrolig man kan snakke om sådan et emne og så være seriøs. 

Jeg skal teste næste weekend, søndag. 

lad os  for hianden.. du må meget gerne updaterer mig næste søndag håber på den er der...

Anmeld

10. december 2010

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

lad os  for hianden.. du må meget gerne updaterer mig næste søndag håber på den er der...

Jeg skal nok opdatere dig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.