14+4 med Abekatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Oh thank you, sexy kitty-kitten!

psssst, har været til nf.... Der er lavet en tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Bavianis

kitty skriver:

psssst, har været til nf.... Der er lavet en tråd

TAAAK!!!

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

Det går da støt fremad nu

Njaaa - jeg synes det er lidt svært at se forskel her i starten... Men elsket - DET er den!

Anmeld

10. december 2010

LinLin

Hvor er den fin

(og synes det er helt ok at kalde det "babybeskyttelse" - hvor længe efter fødslen har man så lov at kalde det det??? )

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

DAs mor skriver:

Hvor er den fin

(og synes det er helt ok at kalde det "babybeskyttelse" - hvor længe efter fødslen har man så lov at kalde det det??? )

Det hedder da helt sikkert bare "beskyttelse". Og så længe baby er baby kan man ogås SAGTENS kalde det babybeskyttelse!

Min mor har altid været meget tynd - og jeg synes det var SÅ rart at sidde på skødet af hendes veninde der vejede 100+ - det var bare mere lækkert...  

Så man kan sagtens argumentere for at det stadig er babybeskyttelse - så du er blød at ligge hos!

Anmeld

10. december 2010

Mor til L&S

Fin mave og når man er begyndt at bruge sikkerhedsnål tricket er maven ved at bule godt ud

Anmeld

10. december 2010

LinLin

Bavianis skriver:

Det hedder da helt sikkert bare "beskyttelse". Og så længe baby er baby kan man ogås SAGTENS kalde det babybeskyttelse!

Min mor har altid været meget tynd - og jeg synes det var SÅ rart at sidde på skødet af hendes veninde der vejede 100+ - det var bare mere lækkert...  

Så man kan sagtens argumentere for at det stadig er babybeskyttelse - så du er blød at ligge hos!

Jamen den vil jeg bruge! (også selvom det "kun" er 60+ -så er det stadig 6 kg for meget... )

Anmeld

10. december 2010

CiSo

Der er vidst ikke nogen tvivl om det er en baby, og ikke noget fedt!! Flot det er den!

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

DAs mor skriver:

Jamen den vil jeg bruge! (også selvom det "kun" er 60+ -så er det stadig 6 kg for meget... )

Ja, du er da vildt slank efter hvad jeg kan huske. Jeg VAR slank, nu er jeg vist bare almindelig - med et par stødpuder...  Vægten siger + 1,5 og jeg vejer 65,5. Da jeg blev gravid med August var jeg ret slank, og der hed den 60,0.

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

sophieamalia skriver:

Der er vidst ikke nogen tvivl om det er en baby, og ikke noget fedt!! Flot det er den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.