Mini-bøffen 26+0 (uge 27!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.914 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. december 2010

L-Mortil3

For søren så nåede vi så langt!

Der er MASSER af liv i den lille fyr, man kan se maven vokser nu synes jeg, trods vægten stadig går nedaf Det kan dog denne gang skyldes bræksyge... FY FØJ DA

Men her er det stribede flæsk til endnu en omgang tæv

De første 2 er fra idag 26+0 den sidste er til sammenligning med da Liam lå derinde 26+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
så fin, så fin..

Anmeld

10. december 2010

L-Mortil3

AnjaM skriver:

så fin, så fin..

Hihi takker FREM med din Anja!

Anmeld

10. december 2010

Bavianis

Ei, den er fin, årh jeg glæder mig til min bliver så stor...

Anmeld

11. december 2010

L-Mortil3

Bavianis skriver:

Ei, den er fin, årh jeg glæder mig til min bliver så stor...

Med den fart din mavse har på bliver den det hurtigere end du aner Glæder mig sådan til at følge den!

Anmeld

11. december 2010

otlitrom

Den er flot Line. Og jeg siger som Bavianis.. Jeg glæææder mig også til min ser sådan ud!

Synes der er stor forskel på de to maver.. Jeg synes du ser slankere ud her.. Den er mere spids...

Anmeld

11. december 2010

Janni.

Line&Liam skriver:

Der er MASSER af liv i den lille fyr, man kan se maven vokser nu synes jeg, trods vægten stadig går nedaf Det kan dog denne gang skyldes bræksyge... FY FØJ DA

De første 2 er fra idag 26+0 den sidste er til sammenligning med da Liam lå derinde 26+0

Flot mave, sjovt at du er (26+0) uge 27. Jeg er (27+0) uge 28, og vi kalder vores kommende søn for "bøf" 

Anmeld

11. december 2010

BinaMor

Line&Liam skriver:

dejlig bebse mave! den sidder da højt gør den ik

Anmeld

11. december 2010

L-Mortil3

BinaMor skriver:

dejlig bebse mave! den sidder da højt gør den ik

Jo den sidder rigtig højt, det gjorde maven med Liam også, helt ind til jeg fødte, følte aldrig den sank, men jeg er selvf'lgelig heller ikke ret høj, det her billede er 4 dage inden jeg fødte sidst:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2010

L-Mortil3

kitty skriver:

Den er flot Line. Og jeg siger som Bavianis.. Jeg glæææder mig også til min ser sådan ud!

Synes der er stor forskel på de to maver.. Jeg synes du ser slankere ud her.. Den er mere spids...

Hehe det kommer hurtigt Jeg glæder mig til at se hvordan en STOR kattekyllinge mave ser ud

Jeg synes også man kan se jeg er "slankere" i denne graviditet, den anden hænger ligesom bare og ser tyk ud hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.