Små forkølelse og sædtest!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.768 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Chalala85

Hey girlies...

Ja nu skal manden have taget en test af sin sæd.. det vil være meget rart at lave en udelukkelsesmetode er vi blevet enige om. Men nu tæker jeg, han er lidt små syg, ondt i halsen osv.. er det en dum blanding.. kan det give et forkert resultat at tage en sædkvalitetstest imens?! Er det bedre at vente?

taaaak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

blomst84

Hej smukke godt initiv sys jeg! Så kan der jo altid udelukkes... Ved ikke rigtig om en forkølelse har noget med sædkvaliteten at gøre, måske spørge lægen? Vil dog fortælle at lillepigen i min mave er lavet med en meget influenza-syg mand hehe havde ægløsning jo knus

Anmeld

10. december 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Hej smukke godt initiv sys jeg! Så kan der jo altid udelukkes... Ved ikke rigtig om en forkølelse har noget med sædkvaliteten at gøre, måske spørge lægen? Vil dog fortælle at lillepigen i min mave er lavet med en meget influenza-syg mand hehe havde ægløsning jo knus

Ja ikke.. Det var endda hans eget forslag i torsdags.. han sagde " skat, skal vi ikke snart have den baby, jeg er mere end klar. Synes vi skal teste min sæd" Fantastisk, blev helt glad.

Hahaha det er jo positivt at vide.. og fedt manden har energi til sengegymnastik trods influenza

Anmeld

10. december 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Ja ikke.. Det var endda hans eget forslag i torsdags.. han sagde " skat, skal vi ikke snart have den baby, jeg er mere end klar. Synes vi skal teste min sæd" Fantastisk, blev helt glad.

Hahaha det er jo positivt at vide.. og fedt manden har energi til sengegymnastik trods influenza

Kan godt forstå du er glad håber det er et godt resultat i så får!

Anmeld

10. december 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Kan godt forstå du er glad håber det er et godt resultat i så får!

Håber jeg også.. og hvis ikke så ved vi da hvilken sti vi skal til at vandre :-)

Anmeld

10. december 2010

Chalala85

slet ingen der ved det?!

Anmeld

10. december 2010

isimaven

det kan påvirke hvor længe sæden overlever, men så skal manden vist have feber...

men en småforkølelse kan vel ikke påvirke så meget!

Anmeld

10. december 2010

Chalala85

isimaven skriver:

det kan påvirke hvor længe sæden overlever, men så skal manden vist have feber...

men en småforkølelse kan vel ikke påvirke så meget!

ahh okay.. det har han heldigvis ikke tusind tusind tak for dit svar

Anmeld

10. december 2010

isimaven

Chalala85 skriver:

ahh okay.. det har han heldigvis ikke tusind tusind tak for dit svar

så lidt

held og lykke med det hele

Anmeld

10. december 2010

Chalala85

isimaven skriver:

så lidt

held og lykke med det hele

Taaaak, ville jo være dejligt med en lille en snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.