lorte lorte daaaag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

karina pigen

suuurt opstød på veej.. ( intet med graviditeten)

når man lige tror alt kører på skinner og livet endelig går den rette vej. så falder der bare en bombe lige in your face..

min kære kæreste har netop fået af vide at hans far firma, det firma han selv arbejder i og det firma der har været planen i lang tid han skulle overtage, nok går konkurs fordi faren ik lige har haft styr på nogen ting.. faren kan ik selv redde det, dog er der en lille bitte chance for overlevelse hvis selve hoved firmaet vil købe ham ud.. men det er kun en meget lille chance.. ÅÅH

jaa og da min kære mand også først meldte sig ind i en a kasse for t par uger siden, så ser det ret så sort ud, han har en duum plet på sin strafattest, så han hænger allerede med hovedet.. og så lige 3 uger før termin..puuuhaaaaaaaaaaaa

sikke en lorte dag..tudet det meste af dagen, da jeg ik lige kan overskue at han skal gå på bistand og kan ik slet overskue hvordan vi kan få tingene til at hænge sammen..HVIS det går heeeelt galt.. ( ha aldrig aldrig været i ligende situation )

MOTHER BIIIIIIIIIIIB LORTE LORT...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Maria-s

øv øv øv øv øv og rigtig mange flere øv'er...   

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Det er sgu surt og mega trist, især også det her med at din kærestes far måske ikke har spillet med helt åbne kort og I bare har troet at alt var ok...

Man siger penge ikke er alt, men det gælder bare ikke, hvis man ikke har nogen, så ER de alt....

Håber virkelig at I får fundet en løsning....

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Ihh ØV en million gange  Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Men hvor er det bare træls. 

Sender en masse tanker og kram til jer 

Anmeld

10. december 2010

piadas

karina pigen skriver:

suuurt opstød på veej.. ( intet med graviditeten)

når man lige tror alt kører på skinner og livet endelig går den rette vej. så falder der bare en bombe lige in your face..

min kære kæreste har netop fået af vide at hans far firma, det firma han selv arbejder i og det firma der har været planen i lang tid han skulle overtage, nok går konkurs fordi faren ik lige har haft styr på nogen ting.. faren kan ik selv redde det, dog er der en lille bitte chance for overlevelse hvis selve hoved firmaet vil købe ham ud.. men det er kun en meget lille chance.. ÅÅH

jaa og da min kære mand også først meldte sig ind i en a kasse for t par uger siden, så ser det ret så sort ud, han har en duum plet på sin strafattest, så han hænger allerede med hovedet.. og så lige 3 uger før termin..puuuhaaaaaaaaaaaa

sikke en lorte dag..tudet det meste af dagen, da jeg ik lige kan overskue at han skal gå på bistand og kan ik slet overskue hvordan vi kan få tingene til at hænge sammen..HVIS det går heeeelt galt.. ( ha aldrig aldrig været i ligende situation )

MOTHER BIIIIIIIIIIIB LORTE LORT...

Øv øv øv, hvor surt. Jeg ved heller ikke lige, hvad jeg skal skrive andet end det er da bare noget megalort

Kan godt forstå, du er ked af det.

Du får lige en kæmpekrammer  og så håber jeg, at både svigerfar og I finder en løsning.

Anmeld

11. december 2010

PeruBaby

Puhaaa, det er ikke sjovt!! En storkrammer til dig. Håber I finder ud af det hele snart...

Anmeld

11. december 2010

IAH

Åh nej. Og hvorfor lige op til din termin!  

Jeg håber det løser sig!

knus  

Anmeld

11. december 2010

karina pigen

jaa stasus er den samme, men vi har snakket om en del muligheder, og lavet en liste med forbindelser vi kan bruge hvis det går alt.. har snakket om hvis han skal på bistand ( uhh gryser bare ved tanken om det) hvilken kurser han måske kunne snakke med dem om at tage for at forbedre eller udvide hans job muligheder..

men vi har da et par steder som vi kan gå hen og som også ser ganske fornuftige ud.

og vihar fundet det positive frem også.. hvis det går galt her op til jul.. så får han sin løn til januar, melder sig ledig og kan så hygge med mig og den kommende lillemand i januar mens hans søger eller snakekr med forbindelser.. og så vi må tag den derfra...

tror ik det ser så slemt ud som jeg troede.. men synes bare det var en stor pille at sluge og så er jeg måske også bare meget følsom og tænker meget over fremtiden nu hvor lillemanden er så tæt på at se dagens lys for første gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.