Det går rigtig godt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Vibbe

Jeg læste lige et indlæg fra Tine, hvor hun skriver at det hele går rigtig godt og det hele er blevet meget nemmere nu hvor hendes tvillinger er blevet 1 1/2 år.

Jeg kan kun sige at jeg er enig.
Maja er også lige rundet de 1 1/2 år, og sikke vi nyder hende. Alt er meget nemmere, ingen problemer med at blive puttet, sover godt om natten, er go til at beskæftige sig selv, elsker at hjælpe til med alt muligt osv.

Det jeg egentlig ville med dette indlæg:
Hvor var det egentlig noget mere bøvlet da de var helt små, kan næsten slet ikke overskue at skulle have endnu en lille en - ikke sagt at de ikke er ufattelig dejlige sådan nogle små nogen. Men pt. kører det hele bare på skinder, hverdagen har en rytme osv.
Selvfølgelig skal Maja have en lillesøster eller bror - og også i nærmeste fremtid, men jeg nyder virkelig hendes alder lige nu.

Sikke et rodet indlæg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Honningblomst

Kan sagtens følge dig....det første år med den lille er altså ikke det sjoveste i verden, eller det synes jeg ikke. Men jeg er heller ikke til al det der baby-tutte-nut. Kan godt lide når personligheden i det lille barn viser sig og så bliver det faktisk kun bedre og bedre jo ældre de bliver.*S*
Knus og rigtig god dag...
Eva

Anmeld

19. februar 2008

Pia.

Hej Vibbe.

Kan godt følge dig i det du skriver... nu ældre de bliver og nu mere de kan give igen nu skønnere er tiden... MEN jeg elsker altså også det første år, nu mindes jeg nok mest det første år med Mads (da han er den sidst fødte) og jeg syntes det var en skøn tid, men han sov og spiste også bare som han skulle og var en meget glad og tilfreds dreng.... Men du har helt ret i at de med tiden bliver skønner og skønner... :) - og hvor er vi bare heldige med alle de fantastiske skønne børn...

Knus Pia - tre børn med tre forskellige skønne aldre...

Anmeld

19. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg er helt enig med jer... Når Mikkel var lidt træls da han var lille (og ikke kunne noget, andet end at ligge og kigge..) sagde min mor altid at jeg skulle nyde det for det bliver ikke nemmere end det var dengang... Men det synes jeg nu det er blevet - Jo han var da også dejlig da han var lille.. Men nu kan vi gøre ting sammen med ham, gå på legepladsen, han er med til at lave aftensmad, han er med til at rydde op på hans værelse osv.. Han sover hele natten igennen og svare når vi snakker med ham.. Det er bare en hel fantastisk alder.. Vi har ingen planer om en lillebror eller søster til ham, endnu (?) Vi nyder bare vores dejligt dreng... :D

Knus fra Camilla..

Anmeld

20. februar 2008

Piaa

Jeg ville ønske at de første år ikke gik så hurtige, jeg synes de små bare er så dejlige (L)og specielt denne gang hvor mine drenge er så store (11 og 14) det er bare så dejligt at opleve dem sammen med deres lillesøster. Jeg havde ikke ventet at det ville være så stor en oplevelse, de er bare så opmærksomme og hjælpsomme hele tiden :)
Jeg er bare så glad for at have fået en efternøgler så sent :$
Hilsen Piaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.