Jow anne det e ved at være længe siden. meen jeg snyder lidt og lægger også billeder ind i børn 0-3 år
indimellem, sjældent men jeg gør det...
Caroline blir 5 mdr i morgen 
det er jo helt vildt.
Hun er endnu ikke blevet til en rullepølse, hun gider ik rigtig det der rulle halløj, det er som om hun ik ved hvad hun skal bruge det til, jow hun har trillet fra mave til ryg nogle gange men ikke noget der dker hver dag. men hun er dog begyndt at lægge sig om på siden hvis der er noget hun gerne vil nå. så det kommer nok, når hun er klar. Jeg var jo SÅÅÅ stolt af at have flyttet hende ind til sig selv og sove og det gik så fint indtil både hende og jeg blev syg. så kom hun tilbage i sin vugge ved siden af mig
da jeg simpelthen ikke magtede at stå op hvert 10. minut. MEN hun skal nok komme ind til sig selv igen, for hun vil gerne sove der. Igår eftermiddags sov hun 2 timer og 3 kvarter derinde, det tror jeg ALDRIG er sket før. Ellers går det fremad, vi er så småt begyndt på at få lidt grød, jeg giver hende ikke et fuldt måltid grød endnu, da jeg stadig ammer. Men jeg har ikke altid nok til at mætte hende og tænker det måske er fordi jeg har fået min 1. mens efter fødsel???? men OK, at amme i 5 mdr er da også flot synes jeg selv. Jeg ammer og gir lidt flaske til at supplere med hvis jeg føler der er behov for det, og til frokost får hun lidt hj. lavet majsgrød (fik en ny opskrift igår herinde), som hun gerne vil have HVIS der kommer frugtmos i... fred være med det, bare der kommer noget indenbors. Den anden aften fik hun en mundfuld most kartoffel, DET var noget sært noget synes hun, men hun spiste da et par mundfulde, så ville hun ikke mere, men det var så heller ikke hendes spisetid.
Ellers er hun altid super glad og hun møder verden med ET stort smil, hun charmerer alt og alle hun kommer i nærheden af, så det er jo fantastisk.
Hov det blev lidt langt, jeg beklager.
lige et par billeder af min lille skattemus.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld