Så fik vi huset solge og har købt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. december 2010

sbs78

så fik vi endelig vores hus solgt, det tog også næsten et år. Vi har i dag skrevet under på vores nye hus i Ribe. Vi skal flytte fra Kolding til Ribe en gang i febuar.

Nu skal vi bare havde fundet børnehave til Freja og en skole til Laura. Der ligger en børnehave tæt på hvor vi skal bo og der er også vuggestue der, så håber at vi kan få Ida ind der, så de er i samme hus, det ville være dejligt. Ja jeg skal også ud og finde nyt arbejdet, men tror nu ikke det bliver noget problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Marco2

Nej hvor dejligt Sidsel.

Det har været længe undervejs at få det solgt.

Og stort at flytte "så langt" væk fra hvor I har boet så længe.

Tror jeg ville ha' det svært med at flytte, pga de relationer man nu engang har opbygget.

Hvordan kan det være I skal flytte til Ribe? Beklager hvis du har skrevet det før …

Og har du pics af det nye?

AG

Anmeld

10. december 2010

sbs78

Marco2 skriver:

Nej hvor dejligt Sidsel.

Det har været længe undervejs at få det solgt.

Og stort at flytte "så langt" væk fra hvor I har boet så længe.

Tror jeg ville ha' det svært med at flytte, pga de relationer man nu engang har opbygget.

Hvordan kan det være I skal flytte til Ribe? Beklager hvis du har skrevet det før …

Og har du pics af det nye?

AG

Jo det er også en stor beslutning, men det er noget at vi har vist i nogle år, at det kunne komme. Min mand er chef i Nordea i Ribe, så han ligger og kører i mellem Kolding og Ribe hver dag. Banken vil gerne have at man bor i samme by, som man arbejderi, når de er bosser

Anmeld

10. december 2010

sbs78

Her lidt billeder.

Stuen på 1 sal skal have den store tur med malerpenslen, der skal males hvidt over det hele.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

Marco2

Ser rigtigt lækkert ud!

Og ja, bankerne har det jo med at de gerne vil ha bosserne tæt på.

T blev også tilbudt et godt job i Sønderjylland, men det ville også kræve at vi flyttede, så det blev ikke lige

AG

Anmeld

10. december 2010

sbs78

Marco2 skriver:

Ser rigtigt lækkert ud!

Og ja, bankerne har det jo med at de gerne vil ha bosserne tæt på.

T blev også tilbudt et godt job i Sønderjylland, men det ville også kræve at vi flyttede, så det blev ikke lige

AG

jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville flytte for langt væk. så Ribe er ok. min mor kommer til at gå hjemme fra Maj mdr, så går begge mine forælder hjemme. så ville vi stadig kunne trække på dem  

Jimmi startede med at være i Tørring som chef, men der ville jeg ikke flytte til, sådan et trinbræt

Anmeld

10. december 2010

Tut

Tillykke med både salget og købet.

Hvor er det lækkert det nye hus.

Anmeld

11. december 2010

Lulle25

Ej hvor dejligt for jer Sidsel. Tillykke med salget. Og fint hus I har  købt, håber I bliver rigtig glade for at bo i Ribe, det må være en svær beslutning. Men det bliver da super spændende  Håber ungerne falder hurtigt til og du finder  et godt job, men du er jo super dygtig til det du laver, så jeg er sikker på du finder et job hurtigt

Knus Louise

Anmeld

17. december 2010

Kristina V

Glæder mig til at se hytten søde!

Anmeld

3. maj 2011

Christina.78

sbs78 skriver:

Her lidt billeder.

Stuen på 1 sal skal have den store tur med malerpenslen, der skal males hvidt over det hele.

lækkert hus, hvor ligger det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.