Ja og han er vendt hjem igen.
Jeppe har en fætter der kører traktortræk på et højere plan. Jeppe har meget stor interesse i at følge ham, og går meget op i det. Det tog altså også lige nogle år inden jeg kunne se det spændende i det. For dem der sidder og ligner et ?tegn lige nu, så er det en sport, hvor man kan specialmodificere en traktor, og derved så give den vanvittig mange kræfter i forhold til hvad den plejer. Så trækker man en form for slæde ud af en bane, og trækker man over 100 mtr, så har man lavet FULLPULL.
Jeppe har flere gange spurgt om ikke Mads måtte komme med, men jeg har sagt dårlig idé hver gang, fordi volumen sådan et sted sprænger alle decibelgrænser. Men idag skulle fætteren køre et lille opvisningsshow, stille og roligt, så der tog hele familien afsted. Det var bare hyggeligt. Mada havde ingen ro i kroppen, fordi der var bare traktorer over det hele. Han pegede og fortalte om dem allesammen. De havde også stillet to hoppeborge op, der var pælsebod, fadølsbod og en isbod. Så alt i alt himmerige for en lille dreng (og hans far).
Det var en dejlig dag. Vejret har jo vist sig fra sin bedste side længe, så vi har bare nydt livet og hygget med hinanden. Nu er Jeppe smuttet ud for at arbejde, så jeg har fred og ro.
Håber alle mand har det godt. Jeg kan mærke, jeg savner jer herinde. Men puha hvor tiden bare ikke slår til. Det bliver forhåbentlig bedre.
Knus fra st og lille traktor-Madsen
Anmeld