Er der nogle der har den her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2010

hc=k

Er der nogle af jer der het tilfældigvis har den her halskæde???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

GUSO

Hej.. Ja det har jeg...

Anmeld

10. december 2010

hc=k

GUSO skriver:

Hej.. Ja det har jeg...

Ej hvor er jeg bare misundelig. Jeg vil SÅ gerne have den. Ved du om der findes en butik hvor man kan købe den???

Jeg har ikke mulighed for at købe over nettet nemlig og da jeg nu har ADHD ville det bare betyde rigtig meget for mig at købe lige netop den.

Anmeld

10. december 2010

mor_sabina

Hvor pudsigt jeg har den også Men tror altså at nogle af de små dele der følger med er forsvundet!?

Anmeld

10. december 2010

JulieE

hc=k skriver:

Ej hvor er jeg bare misundelig. Jeg vil SÅ gerne have den. Ved du om der findes en butik hvor man kan købe den???

Jeg har ikke mulighed for at købe over nettet nemlig og da jeg nu har ADHD ville det bare betyde rigtig meget for mig at købe lige netop den.

Det er et smykke fra Pilgrim, som støtter noget med ADHD (ved ikke helt hvad).

Hvis du kan komme ind i en Pilgrim butik, er jeg ret sikker på de kan skaffe den hjem til dig.

Anmeld

10. december 2010

hc=k

JulieE skriver:

Det er et smykke fra Pilgrim, som støtter noget med ADHD (ved ikke helt hvad).

Hvis du kan komme ind i en Pilgrim butik, er jeg ret sikker på de kan skaffe den hjem til dig.

Den er lavet i 2009 tror jeg nok og dem som købte den støttede ADHD-foreningen med x antal kroner.
Der er også lavet en i år, men den er bare ikke lige så flot.

Jeg vil da helt sikkert prøve at spørge i en butik det havde jeg ikke lige tænkt på..

Anmeld

10. december 2010

hc=k

thildemus skriver:

Hvorfor køber du den ikke på trendsales?

http://www.trendsales.dk/annoncer/pilgrim-for-adhd-stoet-op-om-boern-unge-og-voksne-med-adhd/16960398

Jeg kan ikke købe ting over nettet fordi jeg ikke har adgang til en konto.

Jeg kan ikke selv styrer økonomien så det har jeg hjælp til. Jeg henter penge i kuverter hver 14. dag så jeg har penge til at leve for.

Anmeld

10. december 2010

thildemus

hc=k skriver:

Jeg kan ikke købe ting over nettet fordi jeg ikke har adgang til en konto.

Jeg kan ikke selv styrer økonomien så det har jeg hjælp til. Jeg henter penge i kuverter hver 14. dag så jeg har penge til at leve for.

ok, det vidste jeg ikke. Men når adhd foreningen stadig sælger dem over trendsales, så er jeg da sikker på at butikkerne også kan få dem hjem

Anmeld

10. december 2010

hc=k

thildemus skriver:

ok, det vidste jeg ikke. Men når adhd foreningen stadig sælger dem over trendsales, så er jeg da sikker på at butikkerne også kan få dem hjem

Hvor skulle du også vide det fra hehe..

Jeg har skrevet en mail til Pilgrim og spurgt dem om de ved hvad jeg skal gøre.. Nu bliver det spændende at se om hvad de siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.