Før vi fik vores dreng var vi meget sociale mennesker, der altid spiste meget sammen med vennerne i weekenderne, men efter vores dreng er kommet til verden og ikke rigtig ville sove, har jeg stort altid sagt nej tak til invitationer om aften, da jeg simpelthen VILLE have soverutinen til at fungere hjemme først, inden vi prøver ude...
Det kører bare SUPER nu og det tager 5 min at putte ham, hvor det før i tiden sagtens kunne tage 2 timer, både om dagen og til natten... phu ha....
MEN min dreng hader hader hader sin barnevogn (han er kæmpe og han har behov for at bevæge sig fra mave til ryg til fodenden og tilbage igen, flere gange, når han lige skal finde ud af hvordan han vil sove (han er forresten 10 mdr).
Vi er nu inviteret til min onkels føs'dag i aften og det har vi sagt ja til, det hele skal jo heller ikke gå i stå og min mand er ved at være lidt træt af altid at tage afsted og efterlade os alene hjemme,
Hvad gør i, når i er i byen med bebs og de skal puttes?
Vi tager nok rejsesengen med og bruger den fremover når vi skal nogle steder om aften, for den kender ham og der er plads til han kan rode rundt i den....
Anmeld