[citat][f][småt]benedikte skriver:[/småt][/f]
hej
jeg har ikke rigtig brugt baby.dk så meget men nu er vi gået igang med at prøve at få en mere. men men lige som vi blev enig om at gå igen har jeg haft langvarige blødninger og lang cyklus, jeg har så været til min læge som ikke har kunne se nået gal .. og enlig låvet mig at sende mig til gyn vis det ikke blev bedre ... men nej sådan skulde det ikke være .. jeg ringet til ham og han satte mig på en hormon kur som sååå slet ikke virket :'( jeg ringer så igen til ham og så blev handes bud at jeg skulde på p-piller .. jeg var næste lige hved at tude da han sage det og jeg prøvet at forklare ham at det ikke lige var det jeg aller helst ville da jeg / vi gerne snart ville være forældre igen ... emn det var som om at han ikke rigtig hørte det :'( så nu er jeg så på p-piller igen efter mange års pause :'(
nu er det så sådan at jeg ville høre om der har prøvet at være på sådan en p-pille kur og om det hjalp jer med at en stabil cyklus om og det har gjort nået hved om i blev hurtig gravide eller om det så har taget indu
længer tid at blivet gravide???(?)[/citat]
Hej ja det hjalp mig... Fik senere et par dejlige tvillingedrenge...(L)(L)
Majbritt(H)
Anmeld