er der nogle der kender det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. august 2008

benedikte

hej jeg har ikke rigtig brugt baby.dk så meget men nu er vi gået igang med at prøve at få en mere. men men lige som vi blev enig om at gå igen har jeg haft langvarige blødninger og lang cyklus, jeg har så været til min læge som ikke har kunne se nået gal .. og enlig låvet mig at sende mig til gyn vis det ikke blev bedre ... men nej sådan skulde det ikke være .. jeg ringet til ham og han satte mig på en hormon kur som sååå slet ikke virket :'( jeg ringer så igen til ham og så blev handes bud at jeg skulde på p-piller .. jeg var næste lige hved at tude da han sage det og jeg prøvet at forklare ham at det ikke lige var det jeg aller helst ville da jeg / vi gerne snart ville være forældre igen ... emn det var som om at han ikke rigtig hørte det :'( så nu er jeg så på p-piller igen efter mange års pause :'( nu er det så sådan at jeg ville høre om der har prøvet at være på sådan en p-pille kur og om det hjalp jer med at en stabil cyklus om og det har gjort nået hved om i blev hurtig gravide eller om det så har taget indu længer tid at blivet gravide???(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

charlottekri

jeg kan ikke hjælpe med dit spørgsmål, men jeg synes da at du skulle tage at få en anden mening... det lyder nemlig også lidt mærkeligt i mine ører..
håber at di finder ud af det og held og lykke med projekt baby.
(H)

Anmeld

30. august 2008

twinboys

[citat][f][småt]benedikte skriver:[/småt][/f] hej jeg har ikke rigtig brugt baby.dk så meget men nu er vi gået igang med at prøve at få en mere. men men lige som vi blev enig om at gå igen har jeg haft langvarige blødninger og lang cyklus, jeg har så været til min læge som ikke har kunne se nået gal .. og enlig låvet mig at sende mig til gyn vis det ikke blev bedre ... men nej sådan skulde det ikke være .. jeg ringet til ham og han satte mig på en hormon kur som sååå slet ikke virket :'( jeg ringer så igen til ham og så blev handes bud at jeg skulde på p-piller .. jeg var næste lige hved at tude da han sage det og jeg prøvet at forklare ham at det ikke lige var det jeg aller helst ville da jeg / vi gerne snart ville være forældre igen ... emn det var som om at han ikke rigtig hørte det :'( så nu er jeg så på p-piller igen efter mange års pause :'( nu er det så sådan at jeg ville høre om der har prøvet at være på sådan en p-pille kur og om det hjalp jer med at en stabil cyklus om og det har gjort nået hved om i blev hurtig gravide eller om det så har taget indu længer tid at blivet gravide???(?)[/citat] Hej ja det hjalp mig... Fik senere et par dejlige tvillingedrenge...(L)(L) Majbritt(H)

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa.. jeg har prøve p-pille kur en del gange.
Inden jeg fik min søn også og det hjalp også mig..
Tog dem i 3 mdr også lå min mens mellem 29-35 dagen dog mdr før jeg blev gravid kom mens på 53 dagen teste men var ikke gravid.
også blev jeg gravid mdr efter= på 10 mdr.
dog var jeg gravid 2 gange imellem de 10 mdr men midste Måske derfor lang cyklus på 53 dagen.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.