Bliver absalons hemmelighed genudsendt dagen efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Mi

Min ene pige er helt smadret om morgenen efterhånden efter at have været oppe til kl 20 for at se absalons hemmelighed. Jeg har prøvet at undersøge om den bliver genudsendt, men umiddelbart ser det ud til at det er lidt svingene om den kommer næste eftermiddag eller ej. Er der nogen som har overblik over om de kan følge med i den om eftermiddagen i stedet?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JulieE

Den plejer at blive genudsendt kl ca 16.30 på DR

Anmeld

10. december 2010

Mi

JulieE skriver:

Den plejer at blive genudsendt kl ca 16.30 på DR

TAK, du er min redning, for er lidt træt af at blive skældt ud om morgenen af en træt datter. Det tror jeg vi vil prøve i stedet.

TAK

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. december 2010

JulieE

MarianneSonne skriver:

TAK, du er min redning, for er lidt træt af at blive skældt ud om morgenen af en træt datter. Det tror jeg vi vil prøve i stedet.

TAK

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ja, det er bare ikke sjovt, når de er for trætte om morgenen! Vi har også sagt stop for Pyrus for dfen lille, for hun kan slet ikke holde tild et. Så hun ser genudsendelsen dagen efter

Anmeld

10. december 2010

Mi

JulieE skriver:

Ja, det er bare ikke sjovt, når de er for trætte om morgenen! Vi har også sagt stop for Pyrus for dfen lille, for hun kan slet ikke holde tild et. Så hun ser genudsendelsen dagen efter

Er altså også mærkeligt at julekalender skal begynde kl 19,30 og 20,00  Man tænker da at programlederne pr TV2 og DR ikke selv har børn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. december 2010

JulieE

Ja, det er lige i det seneste... Vi ser tilgengæld "Jul i svinget" som kommer på Ramasjang kl 18. Det er julehygge på norsk på et ok tidspunkt

Anmeld

10. december 2010

Pia.

JulieE skriver:

Ja, det er lige i det seneste... Vi ser tilgengæld "Jul i svinget" som kommer på Ramasjang kl 18. Det er julehygge på norsk på et ok tidspunkt

Den er så hyggelig den julekalender.... Den ser vi også.. og alle tre unger elsker den...

Anmeld

10. december 2010

JulieE

Pia. skriver:

Den er så hyggelig den julekalender.... Den ser vi også.. og alle tre unger elsker den...

Ja, den går rent ind... Også hos mig Jeg kan ikke stå for Klara

Begge mine synes også den er så god og det samme emd "Linus i Svinget" som de også har sendt for nylig

Anmeld

10. december 2010

6800

MarianneSonne skriver:

Min ene pige er helt smadret om morgenen efterhånden efter at have været oppe til kl 20 for at se absalons hemmelighed. Jeg har prøvet at undersøge om den bliver genudsendt, men umiddelbart ser det ud til at det er lidt svingene om den kommer næste eftermiddag eller ej. Er der nogen som har overblik over om de kan følge med i den om eftermiddagen i stedet?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ramasjang kl 19

Anmeld

10. december 2010

Mi

6800 skriver:

Ramasjang kl 19

Ok, jamen så har vi jo hele to genudsendelser at vælge imellem

Tak

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.