Drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
979 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. december 2010

camillakrath

Hej piger. Søger billigt brugt drengetøj i str. 56. Og også lidt 62.

I må meget gerne skrive til mig, hvis i har noget liggende som i vil sælge rimelig billigt.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

camillakrath skriver:

Hej piger. Søger billigt brugt drengetøj i str. 56. Og også lidt 62.

I må meget gerne skrive til mig, hvis i har noget liggende som i vil sælge rimelig billigt.

Knus

hej igen

jeg har en smule i str. 62...

Anmeld

9. december 2010

camillakrath

jcmoller skriver:

hej igen

jeg har en smule i str. 62...

Jeg er bare lidt i tvivl. For vi skal vel starte med at købe det hele i 56. Eller hvad?

Anmeld

9. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

camillakrath skriver:

Jeg er bare lidt i tvivl. For vi skal vel starte med at købe det hele i 56. Eller hvad?

56 er mest alm str. til nyfødte, men man skal ikke købe for meget, for de vokser hurtigt i den alder... min søn brugte 56 i en mdr. så hellere købe noget mere i 62 ....

Anmeld

10. december 2010

eElak

Hejsa.

Jeg har intet liggende desværre..

Men str 56 bliver kun brugt i 1 måneds tid, og det er begrænset hvor meget du behøver.

Generelt, når du køber babytøj, så overvej om hvordan dine muligheder er for at få vasket tøjet og hvor meget det vejer sig i forhold til hvor meget du vil have liggende..

F.eks. endte jeg med at have en masse i str 68 som jeg ikke fik brugt - for jeg glemte at jeg havde det.. ;-)

Det var lige en venligt råd med på vejen..

Husk også at brugt tøj kan være en smule mindre pga krympning fra vask / tørring. Så du kan også godt have lidt i str 62 liggende... :-)

Anmeld

10. december 2010

camillakrath

Okay. Er rigtig glad for rådene.

Men jeg er stadig virkelig tabt. For har ingen anelse om hvor meget de bruger.

Altså hvor mange bodyer skal man fx købe i 56? Altså frem for 62?

Med frygt for at lyde helt dum, så spørger jeg altså alligevel. Synes det kan være svært at forberede sig helt på det punkt

Anmeld

10. december 2010

lollandpigen

camillakrath skriver:

Okay. Er rigtig glad for rådene.

Men jeg er stadig virkelig tabt. For har ingen anelse om hvor meget de bruger.

Altså hvor mange bodyer skal man fx købe i 56? Altså frem for 62?

Med frygt for at lyde helt dum, så spørger jeg altså alligevel. Synes det kan være svært at forberede sig helt på det punkt

Hejsa...

Det kommer an på babys størrelse vil jeg sig. Min dreng blev født den 31 juli 2010 og vejde 3700 og var 54 lang. Han startede med at bruge str 50 og lidt i 56 ( str på tøjet er også meget forskelligt. ) nu er han 20 uger i morgen og nu er han så småt ved at bruge lidt i 62 ellers 56 stadig så vil sige jeg har brugt meget tøj i 56.... Han vokser godt så ikke fordi jeg har en baby der ikke vokser. jeg synes personligt det er irreterende med tøj til de små der er for stort så der skal opruller på ærme og ben men det er jo også forskelligt.... Jeg har en del til salg i str 56 og lidt i 50 hvis det har interresse så siger du bare til.....

Anmeld

10. december 2010

saxa

Jeg har en del i str. 56 og 62 du kan købe for billige penge

Anmeld

10. december 2010

Lone Jakobsen

har en smule drengetøj i min gratis tråd

Anmeld

10. december 2010

morethanperfect

Jeg har noget om en måneds tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.